Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 22h19
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo.
ik heb online een iPhone 13 pro besteld.
samen met een beschermhoes.
dit bij mijn bestaand go abonnement.
nu heb ik vandaag een pakketje gekregen met alleen de beschermhoes.?
de iPhone heb ik nog niet geleverd gekregen.
of ook nog geen bevestiging van een pakket ofzo.
is dit normaal.?
worden deze beiden apart verzonden.?
alvast bedankt.!
mvg. Tom
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja die twee werkdagen is zeker met een korrelzout. Dus trek je daar niet te veel van aan.
Of de twee apart verzonden worden weet ik eigenlijk niet. Ik koop alles rechtstreeks in de winkel toch zeker een gsm toestel. Maar kan zijn hoor dat dit apart aangeleverd wordt daar durf ik dus echt geen antwoord op te geven.
Ik zou het wel raar vinden dat het afhankelijk is van stock.
ik en de site in de gaten gehouden..
omdat er daar stond niet voorradig.
en dan kan je ook niet bestellen.
toen ik bestelde was deze in voorraad.
ik vind het gewoon niet kunnen dat online verkooppunten zich nooit aan hun levertijden houden..
of toch al eens een update sturen naar de klant.
bedankt voor uw antwoord.!
Ja die twee werkdagen is zeker met een korrelzout. Dus trek je daar niet te veel van aan.
Of de twee apart verzonden worden weet ik eigenlijk niet. Ik koop alles rechtstreeks in de winkel toch zeker een gsm toestel. Maar kan zijn hoor dat dit apart aangeleverd wordt daar durf ik dus echt geen antwoord op te geven.
Ok
bedankt alvast.!
Dag Tom
Is je iPhone intussen al aangekomen? Ik bestelde maandag een iPhone 13, ik heb nog niets ontvangen. Het is inderdaad nog niet lang geleden, maar omdat ik veel dingen lees van mensen die heel lang moeten wachten op hun telefoon ben ik toch benieuwd. Mijn telefoon werkt niet echt niet goed meer, vandaar!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |