annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone XR 64 tv zwart

Topic gestart op: 21-02-23 16h04

Antwoorden: 2 antwoorden

Yildirimgulhan
Aspirant verkenner

iPhone XR 64 tv zwart

1940450D-FE72-4213-ACEE-6CA908C73102.jpeg

Beste

ik heb mijn iPhone XR 64gb zwart bij orange shop in Hasselt gehaald deze toestel is 2x kapot gegaan in 2weken tijd het toestel leest geen simkaart en 4g gaat niet ik heb toestel 6/01/2023 voor de 2keer binnen gebracht bij orange shop Hasselt het is al bijna 7weken voorbij dat mijn toestel niet is herstelt ik ben al 9x bij orange shop Hasselt geweest op te vragen waar mijn toestel blijft het vrouwelijke bediende zegt op een onbeleefde manier wij bellen u wel en nu laatste keer dat ik ben langs gegaan heb ik weer gevraagd waar blijf mijn toestel de vrouwelijke bediende antwoord op een onbeleefde manier weer dat ik moet weg gaan en ik zeg ik wil klacht indienen zij zeg bel maar orange klantendienst ik heb dat gedaan jullie kunnen zien dat er een dossier is aangesteld ik ben al 7jaar klant bij orange gelieve dit probleem oplossen en de vrouwelijke bediende eens vraagt dat die wat vriendelijker is tegen klanten Mvg Yildirim gulhan (**bleep**4) het toestel is op gsm nr (**bleep**1) geregistreerd indificatie nr is IRMAORNG17829771

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Yildirimgulhan 

Heb je een refurbished toestel gekocht ? 

Stomme zet als je het mij vraagt. 

Heb dat ook ooit gedaan van Apple een Iphone en ging even erna kapot. Deze binnen gebracht en werd opgestuurd. Na twee maanden geen reactie dan ik terug en gevraagd maar hij was nog niet gereed. Maand later weer gevraagd en toestel nog niet daar. Heb dan ter plaatse het nummer van dat reparatie center gevraagd maar kreeg ik niet. Heb gezegd dat ze direct moesten handelen op dat moment en mijn geld terug wilde en een ander toestel. Na een onderhandeling , want ze hebben dat reparatie center gebeld , kreeg ik mijn aankoop bedrag terug en heb ik een ander toestel gekocht. Maar koop geen refubished meer nooit meer ! En ja dit was ook bij een Orange shop hoor dus die service ervan trekt letterlijk op niks. 

Maar Orange kan hier niks in doen want het reparatie center van Apple beslist dus je kan kwaad op Orange zijn maar het heeft geen zin. Zij zijn enkel de verkoper en meer niet dus ik leg de schuld zeker niet bij Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Sorry @Yildirimgulhan 

Hier zitten alleen klanten - ik ook - wij kunnen je hier niet verder helpen

Als de Orange shop geen uitkomst biedt, misschien de ombudsdienst wel Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? (ombudsmantelecom.be)

 

Good luck

 

Leden met de meeste pluimen