annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone se 2020

Topic gestart op: 28-04-20 12h19

Antwoorden: 4 antwoorden

Ali84
Aspirant verkenner

iPhone se 2020

OPGELOST

Ik heb momenteel al 2 jaar en 4 maanden een Arend abonnement.
Is het mogelijk om de iPhone se volledig op afbetaling kunnen kopen en wat zou het me dan kosten maandelijks ? Zou iemand me hierbij kunnen helpen ?

alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Ali84  een toestel kan je op 2 manieren kopen op afbetaling. 

* je kan hem kopen in een shop  ( als deze terug open zijn ) en hem dan op afbetaling te nemen via Cetelem. Dit is dan een formule die je maandelijks aan de bank betaald + kosten van je abonnement. 

Voorbeeld : Go unlimited 40 euro , eventueel je voordeel eraf , en betaling Iphone aan Cetelem 40 euro per maand = 80 euro totaal wat je betaald.

* betaling via Orange is ook mogelijk . Daar kies je je smart data en je abonnement en dat totaal betaal je maandelijks aan Orange.

Voorbeeld : 

patrick2_0-1588**bleep**.pngpatrick2_1-1588**bleep**.png

Ik heb de twee blauw omlijnt . Daar zie je dan wat je totaal gaat betalen en dat is 55 euro per maand. 15 Euro per maand afbetaling toestel en 40 euro voor je Go abonnement. Eventueel gaat hier nog je combinatie voordeel af als je dat hebt.

De tweede formule is iets goedkoper . Je hebt hierbij wel een opleg van 99 euro. 

Kies je voor de eerste formule dan heb je geen opleg , tenminste dat is niet verplicht. Moest je iets opleggen dan wordt ook je bedrag bij Cetelem wat goedkoper. Want het is eigenlijk een bank lening. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Ali84  een toestel kan je op 2 manieren kopen op afbetaling. 

* je kan hem kopen in een shop  ( als deze terug open zijn ) en hem dan op afbetaling te nemen via Cetelem. Dit is dan een formule die je maandelijks aan de bank betaald + kosten van je abonnement. 

Voorbeeld : Go unlimited 40 euro , eventueel je voordeel eraf , en betaling Iphone aan Cetelem 40 euro per maand = 80 euro totaal wat je betaald.

* betaling via Orange is ook mogelijk . Daar kies je je smart data en je abonnement en dat totaal betaal je maandelijks aan Orange.

Voorbeeld : 

patrick2_0-1588**bleep**.pngpatrick2_1-1588**bleep**.png

Ik heb de twee blauw omlijnt . Daar zie je dan wat je totaal gaat betalen en dat is 55 euro per maand. 15 Euro per maand afbetaling toestel en 40 euro voor je Go abonnement. Eventueel gaat hier nog je combinatie voordeel af als je dat hebt.

De tweede formule is iets goedkoper . Je hebt hierbij wel een opleg van 99 euro. 

Kies je voor de eerste formule dan heb je geen opleg , tenminste dat is niet verplicht. Moest je iets opleggen dan wordt ook je bedrag bij Cetelem wat goedkoper. Want het is eigenlijk een bank lening. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ali84
Aspirant verkenner

Bedankt voor u duidelijke uitleg 

Evertv01
Gewaardeerd verkenner

Ben benieuwd of dit toestel even goed is dan zijn voorganger , eindelijk een kleinere Iphone

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Evertv01 die zal zelfs beter zijn dan de voorganger. De nieuwe SE is eigenlijk een Iphone 11 maar dan met het uiterlijk van een Iphone 8. Ik heb nu een 11 pro maar was deze eerder gekomen had ik echt deze gekocht en niet de 11 pro die ik nu heb.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen