annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone toestel omwisselen?

Topic gestart op: 12-02-21 12h18

Antwoorden: 3 antwoorden

Lennert
Aspirant verkenner

iPhone toestel omwisselen?

Hey, 2 weken geleden heb ik een nieuwe iPhone gekocht, aangezien Orange klantenservice niet echt antwoord vraag ik het hier maar. Kan ik mijn toestel nog omwisselen voor een andere kleur? (Geopend) Orange shop liet me geen kleuren zien helaas dus ik kon geen zicht hebben hoe de kleuren er in het echt uit zien. 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Lennert  

Je kan je toestel omwisselen dat is geen probleem. 

Als je toestel aan je abonnement gekoppeld is , dus op afbetaling , betaal je de restwaarde af van je toestel. Als je het toestel los gekocht hebt , dus niet gekoppeld aan je abonnement , betaal je opnieuw de verkoop prijs van je toestel. 

Dat je de verkeerde kleur hebt of een andere kleur wil is aan je zelf daar kan Orange niks aan doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Dus eigenlijk is het antwoord; neen , je kan dat toestel niet eenvoudigweg gaan omwisselen tegen eentje van een andere kleur. Of begrijp ik u verkeerd, Patrick?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Je hebt het heel goed begrepen @Cdt24801 eigenlijk is het simpele antwoord nee. Maar omwisselen gaat zeker wel maar niet op de simpele weg om te zeggen ik heb liever een andere kleur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen