annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan er hier iemand keer men telefoon unlocken

Topic gestart op: 30-01-21 12h50

Antwoorden: 9 antwoorden

bertram
Aspirant verkenner

kan er hier iemand keer men telefoon unlocken

hallowkes ik heb zo ne tweedehands p30 licht nieuwe dinges van u away en al maar da ding heeft iets tegen men orange simkaart en nu herkend em zichzelf als nen honor 2 ligt die voale .. ac sjah kheb daar aankoopbewijs van en al maar ik ben als ik hem anders nie doodroot geen gsm hebben en al als ik bij orange wil blijven en zo dus sjah

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Bethesda
Ervaren verkenner

eens google op unlocken ??

0 pluimen
bertram
Aspirant verkenner

Wel ok ik zal er wat beter overgaan ik was redelijk moe.

dus wat er is gebeurd is dat ik een huawei p30 heb gekocht tweede hands wel met rede dat die dus uiteraard door de persoon die hem aan mij verkocht heeft is gekocht op het internet.

ik kreeg te verstaan dat die telefoon dus al afbetaald was en sjah hij was er mee aan het bellen , proximus wel uiteraard , van het werk gekregen en zo.

nu ik kom er mee thuis en ik had nog maar net een nieuwe simkaart daar mijn xiaomi mi 10 lite naar de frieten was.

ik heb die nieuwe simkaart geprobeerd  maar helaas geen succes

ik ben dan op de helpdesk an huawei terecht gekomen en daar zeiden ze me jullie te contacteren maar er word een absolute ban op mij gezet op server niveau

ik heb er dan maar stock firmware opgezet omdat ik van de mensen van huawei uit heb gehoord dat zei hem niet gebannen hadden.

die honor 2 is om eerlijk te zijn ook een versie android 10 verhaal maar dat is gewoon een backup an op het internet die erop stond als zijnde voor die p30 lites , niet de new editions als het ware.

mij gsm is dus echter niet handteerbaar nu.

ik vind het geen slim idee om hier mijn imei nummer en zo te plaatsen dus sjah ik kan echter niet bellen en zo.

Vriendelijke groeten.

Bertram

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@bertram 

OK,

Als ik je goed begrijp heb je een Huawei P30 Lite tweedehands gekocht. Dus geen New edition, de gewone P30 Lite.

Je hebt de kennis om een firmware op dat toestel te zetten heb ik begrepen. Dan heb je eigenlijk enkel maar de juiste firmware nodig die bij dat toestel past om het hier in België te gebruiken.

De juiste firmware is de LX versie. Kun je die vinden? Moest je die hier niet vinden, hier is een andere iink met het adres waar je die kan downloaden. Een alternatief is hier te vinden.

Eigenlijk, de verkoper heeft het toestel gebruikt met een Proximus kaart. Waarom heb je dan met de firmware liggen prutsen? Als het toestel werkt met een PX kaart werkt het ook met een Orange kaart ...

Nu ja, veel succes met het downloaden en installeren 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


bertram
Aspirant verkenner

den new edition , is nog maar 4 maand oud het toestel , maar ik denk dat ik weet waarom het probleem zich voordoet , ik denk dat die man nooit een activerings mms heeft gestuurd

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen