Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-01-21 12h50
Antwoorden: 9 antwoorden
hallowkes ik heb zo ne tweedehands p30 licht nieuwe dinges van u away en al maar da ding heeft iets tegen men orange simkaart en nu herkend em zichzelf als nen honor 2 ligt die voale .. ac sjah kheb daar aankoopbewijs van en al maar ik ben als ik hem anders nie doodroot geen gsm hebben en al als ik bij orange wil blijven en zo dus sjah
Het gaat niet om een activering sms het gaat erom zoals @Cdt24801 al kenbaar heeft gemaakt welke firmware versie erop staat. In de Europese landen is een andere firmware versie actief dan bijvoorbeeld in China. Nu is dat in de Europese unie ook nog eens belangrijk uit welk land het toestel komt. Als je in Nederland het toestel besteld kan deze zelfs simlock zijn. Dus je koopt deze in Nederland en brengt die naar hier en dan werkt je simkaart daar niet in , iets wat heel veel voorkomt. Als ik naar Orange ga en daar een toestel koop kan je hier in België dat toestel gewoon gebruiken bij Proximus of andersom maar dat kan ook met toestellen die je bij Telenet koopt.
Volgens zijn verhaal heeft de verkoper het toestel gebruikt met een Proximus kaart, een simlock zal er dus wel niet opzitten. Ik denk eerder dat het geroot is, maar dat is natuurlijk maar giswerk.
Als ik het probeer te ontcijferen kom ik tot deze samenvatting:
Hij heeft dus een aankoopbewijs, maar de vraag is: waar is dat toestel gekocht? Nieuw of tweedehands?
Zodoende, @bertram , als je dit antwoord leest, kan je dan eens zeggen waar en wanneer je dat toestel gekocht hebt?
EDIT: ik zie net, na herlezen, dat het een tweedehands toestel is. Dan is de vraag: waar is dat toestel origineel gekocht?
Beste,
Dus sjah ik begrijp de vraag niet echt goed eerlijk gezegd.
Is het mogelijk om iets meer duidelijkheid te geven?
Alvast bedankt,
Tom B
Shop Medewerker
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |