Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-20 18h34
Antwoorden: 2 antwoorden
beste,
Ik heb een samsung s20 besteld via orange, maar heb deze nooit gekregen.
Ik heb bpost gebeld, en zei zeggen mij dat orange een verkeerde label gebruikt heeft, nu is dit pakje zoekloos..
Wat gebeurd er nu?
mvg justin
Ik denk dat je deze tijd sneller geholpen word via Messenger. De wachttijden aan telefoon zijn ontzettend lang.
Grtjs
Leentje
@Icaronus daarvoor kan je best eens contact opnemen met de klantendienst. Houd er rekening mee dat de wachttijd telefonisch kan oplopen aangezien de shops gesloten zijn. Je kan eventueel ook via twitter of messenger sturen. Houd daar ook rekening dat je niet direct antwoord krijgt aangezien ze eerst bekijken wat er fout gegaan is. Daarop volgt dan een bericht wat je kan doen of wat Orange kan of gaat doen.