annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

telefoon beperkt tot orange netwerk

Topic gestart op: 02-06-24 13h51

Antwoorden: 3 antwoorden

Jan026773
Gewaardeerd verkenner

telefoon beperkt tot orange netwerk

hallo, ik heb een Nokia 6233 die beperkt is tot het Orange netwerk. ik wil hem gebruiken op Vodafone maar dan zegt hij: telefoon beperkt. iedereen zegt dat ik een beperkingscode bij de provider aan kan vragen, ik heb hier contact met Vodafone over  gehad. die zeggen dat ik bij Orange moet zijn, Orange klantenservice gebeld maar kwam er niet uit. dus vandaar dat ik hier maar een topic maak. ik hoop dat iemand mij kan helpen!

serienummer: 352749**bleep**

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Jan026773
Gewaardeerd verkenner

ja klopt, zit nu op 2g. maar heb geen geld voor een nieuwe

 

M_016
Ervaren verkenner

Vodafone Nederland is gestopt met 3G maar 2G zou aldaar op het betrokken mobiele netwerk (tot 2026) nog in dienst moeten zijn/blijven

Ik vermoed dus dat - tenzij het een ander Vodafone netwerk (UK? ...) betreft er geen beperking op uw toestel actief is

Nokia 6233 - Full phone specifications (gsmarena.com)

 

Ter info

Er zijn Nokia 4G "feature phones" aan "beperkte/lage kost" zoals bv. de Nokia 8210 commerciëel voorhanden (met VoLTE ondersteuning) 

All Nokia phones (gsmarena.com)

Nokia 8210 4G - Full phone specifications (gsmarena.com)

 

 

Joeri_d
Ervaren verkenner

Zou het niet verstandiger en gemakkelijker zijn uw oude gsm-toestel te vervangen door een recenter toestel? Volgens mj werkt de nokia 6233 nog op het 3g netwerk dat overal aant verdwijnen is.

Groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen