Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 19h11
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb vorig jaar (5 januari 2019) een iphone met korting gekocht samen met het koala abonnement. Ik heb een afbetalingsplan van 24 maanden. Momenteel is dit 12 maanden geleden en nu is mijn vraag of ik een nieuw toestel met korting kan krijgen bij ditzelfde koala abonnement. En als dit gaat of het ook mogelijk is om de vorige iphone gewoon maandelijks af te betalen.
Ik heb vorig jaar (5 januari 2019) een iphone met korting gekocht samen met het koala abonnement. Ik heb een afbetalingsplan van 24 maanden. Momenteel is dit 12 maanden geleden en nu is mijn vraag of ik een nieuw toestel met korting kan krijgen bij ditzelfde koala abonnement. En als dit gaat of het ook mogelijk is om de vorige iphone gewoon maandelijks af te betalen.
Hallo @stephanie2,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@stephanie2 het antwoord is nee het gaat niet om een tweede toestel te koppelen aan het zelfde nummer. U kan wel de resterende 24 maanden de restwaarde betalen en dan opnieuw een joint offer aangaan. U kan ook een tweede nummer nemen met een Koala abonnement en daar een gsm bij nemen.
Ik veronderstel dat het om een Koala Smartphone abonnement gaat, of ben ik mis?
Wanneer het een smartphone abo is, dan heb ik goed nieuws en slecht nieuws voor u:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |