annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2e toestel op afbetaling

Topic gestart op: 25-01-20 16h54

Antwoorden: 3 antwoorden

sofie1995
Aspirant verkenner

2e toestel op afbetaling

Hoi iedereen, even een vraagje! Ik ben al langer dan 5 jaar een tevreden vaste klant. In maart 2018 kocht ik een Iphone X op afbetaling met abonnement Arend. Dit abo was voor 1 jaar ‘verplicht’, maar ik heb hem gewoon laten doorlopen. De Iphone zelf moet voor de laatste keer betaald worden aan Cetelem in maart. Dus in principe staat de afbetaling nu los van mijn abo? Kan ik dan eigenlijk een ander toestel aankopen met eventueel een ander abo, maar ook met afbetaling bij Cetelem? Hopelijk kan iemand antwoord geven 😊

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi iedereen, even een vraagje! Ik ben al langer dan 5 jaar een tevreden vaste klant. In maart 2018 kocht ik een Iphone X op afbetaling met abonnement Arend. Dit abo was voor 1 jaar ‘verplicht’, maar ik heb hem gewoon laten doorlopen. De Iphone zelf moet voor de laatste keer betaald worden aan Cetelem in maart. Dus in principe staat de afbetaling nu los van mijn abo? Kan ik dan eigenlijk een ander toestel aankopen met eventueel een ander abo, maar ook met afbetaling bij Cetelem? Hopelijk kan iemand antwoord geven 😊

Ugh @sofie1995,

Die "smartphone-abos" waarover @Cdt24801 wordt gecombineerd met low-range of mid-range smartphones een iPhone X bijvoorbeeld werkt enkel met "gewone" abonnement.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@sofie1995  als u altijd netjes en correct betaald heeft is dat zeker geen probleem. Doe uw laatste betaling en ga dan naar de Orange shop om een nieuw contract af te sluiten. Dan zal er weer een aanvraag gedaan worden en als de aanvraag goedgekeurd is dan heeft u terug een abonnement met toestel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@sofie1995 

Let wel, er zijn ook toestellen die je kunt aanschaffen gekoppeld aan een "smartphone" versie van een abonnement. Dat is dat een beetje duurder dan zijn gewone tegenhanger, je moet dat duurdere "smartphone" abo minstens 24 maanden houden (op straffe van onmiddellijke betaling van de gehele restwaarde).

Je betaalt dus eigenlijk een soort lening af bij Orange op 24 maanden, niet via Cetelem.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen