annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop gsm met bestaand arend abbonement

Topic gestart op: 03-02-20 20h46

Antwoorden: 5 antwoorden

IrisVdb
Aspirant verkenner

Aankoop gsm met bestaand arend abbonement

Ik heb een arend abonnement. Ik had al een gsm toen ik overstapte naar Orange. Kan ik nu genieten van een promo aankoop gsm, zonder mijn abonnement aan te passen?

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb een arend abonnement. Ik had al een gsm toen ik overstapte naar Orange. Kan ik nu genieten van een promo aankoop gsm, zonder mijn abonnement aan te passen?

Hallo @IrisVdb,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Godts
Veteraan verkenner

Als je eerst een maand terug een lager abonnement neemt dan kan je de maand erop terug naar u arend gaan met gsm erbij 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Godts  nee das niet waar he zo gaat het niet. De info moet wel juist er correct gegeven worden. Je kan niet zomaar abonnement omlaag gaan en terug omhoog om dan een gsm er bij te nemen. Verschillende factoren hangen er aan vast zoals ik al in de andere post heb genoemd. Dat zijn belangrijke punten die zeker na gekeken moeten worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@IrisVdb  Zolang je toestel niet gekoppeld is aan een abonnement gaat dat. Moest het toestel nog niet volledig afbetaald zijn en u wil een andere betaald u de restwaarde op het toestel. Moest het toestel al afbetaald zijn kan u een nieuw toestel kopen en koppelen aan uw abonnement. U kan dan kiezen voor afbetaling aan Orange of via de bank. Als u betaald via de bank is het Arend plus afbetaling toestel. Dus bijvoorbeeld iPhone 11 maandelijks bij de bank zeg maar 30 euro dan komt daar nog Arend bij 40 euro . Als u wil afbetalen bij Orange krijgt u een korting en betaald u het toestel min de korting maar kijk op de website hieveel korting u krijgt. Dan kan u ook direct zien hoeveel u maandelijks betaald dacht zelf iets van 60 euro per maand dus dat is abonnement met toestel. Natuurlijk kan u ook het toestel los kopen en krijgt u ook korting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen