annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone niet gekregen

Topic gestart op: 04-01-19 08h34

Antwoorden: 7 antwoorden

Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone niet gekregen

OPGELOST

Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Heb die gsm en zo besteld tijdens feest dagen en krijg niemand te pakken voor het aan te vragen van orange

patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie0805 oei dat u niemand aan de lijn krijgt is natuurlijk erg vervelend. Maar zoals al eerder gezegd denk ik wel dat u gsm onderweg gaat zijn. Het kan zijn dat er op dat moment geen stock meer was en zal men iets langer moeten wachten tot uw pakketje toekomt. Er zijn er al meerdere geweest die langer moesten wachten maar uiteindelijk toch hebben ontvangen. Het is ook een groot succes zo een gsm aan vermindere prijs . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gwennie0805

Je kunt in de webwinkel nagaan of er stock is, dat staat bij elk toestel vermeld. Maar het is niet omdat er stock is dat het snel gaat, bij massa's bestellingen, zoals Patrick reeds aanhaalde, moeten die natuurlijk ook allemaal behandeld worden, en dat kan in deze drukke periode wel eens tegenvallen ... Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen