annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone niet gekregen

Topic gestart op: 04-01-19 08h34

Antwoorden: 7 antwoorden

Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone niet gekregen

OPGELOST

Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer

Ugh @Gwebbue0805,

 

Kreeg je een Track & Trace code van bpost om het traject van je nieuwe aanwinst te volgen? Hou zeker ook je spaminbox in het oog.

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

Totems Saluut

Gwennie0805
Gewaardeerd verkenner

Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is dan goed nieuws hé

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie0805 wat een vervelende zaak dat uw smartphone er nog niet is maar ook dat zal opgelost worden.

Als u de GSM online besteld heeft gaat u deze nog zeker mogen verwachten per post. Het zal misschien langer duren want het kan zijn dat er geen stock meer is en dan kan het langer duren.

Moest u in de shop geweest zijn en ze hebben u daar gezegd dat er geen stock meer is dan zou ik eens contact opnemen met die shop. Die gaan u hopelijk kunnen zeggen wanneer deze weer stock hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen