annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple Watch Cellular - wanneer?

Topic gestart op: 23-04-18 16h57

Antwoorden: 33 antwoorden

l_siau
Gewaardeerd verkenner

Apple Watch Cellular - wanneer?

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
33 ANTWOORDEN 33
houttbe
Ervaren verkenner

Sorry ik ben het wachten beu. Orange België staat vér achter op de buitenlandse zusters en communiceert niet over de Watch-ondersteuning. Ik heb een Telenet abonnement genomen en dat werkte meteen, zonder enig probleem. Bye Orange.

plaske12
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen al 2022 jongens!
Ik ben ondertussen al meer dan een jaar eigenaar van een LTE apple watch omdat dit inderdaad beloofd werd. Ik geef het nog tot de zomer maar dan wordt het ook Telenet voor mij, gaan rond fietsen en joggen zonder altijd die gsm bij te moeten hebben is toch echt het doel! Net het zelfde verhaal als Belfius en Apple-pay , elke bank heeft dat ondertussen !!

0 pluimen
ZoRoX
Rekruut scout

LOL gij hebt uw esim op u gsm opgegeven voor een esim op uw apple watch. Liever een esim op mijn gsm hoor. En dit heeft telenet niet dus "congratulations you played yourself" 

plaske12
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat je het verkeerd ziet. Een e-sim op je gsm heeft geen voordeel ten opzichte van een gewone sim, behalve dan het feit dat je dual-sim kan gebruiken (wat ik bijvoorbeeld niet nodig heb) , dus die e-sim op je gsm opgeven voor een e-sim in de apple watch (de enige manier op LTE op de apple watch te krijgen) is voor veel gebruikers geen opgave maar een extra feature.

 

Leden met de meeste pluimen