annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Topic gestart op: 17-12-19 16h21

Antwoorden: 19 antwoorden

aka_daisy
Gewaardeerd verkenner

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Hallo iedereen

Ik was op de website eens aan het bekijken of er een interessant GSM toestel tussen stond dat ik zou kunnen aankopen. Wat ik echter vind op de website zijn vreemde bedragen:

 

Ik heb momenteel een dolfijn abo van maandelijks 15 euro. Ik bekijk hetzelfde abonnement met bvb een Samsung Galaxy A20e. Het toestel kost normaal gezien 180 Euro (afgerond). Als ik dit zou nemen met een dolfijn abonnement moet ik maandelijks 25 Euro betalen ipv 15 Euro en dit 24 maanden lang. Als ik even reken dan komt dit neer op 240 Euro??? Plus de 9 Euro die je zo moet betalen... Ofwel is mijn hoofdrekenen niet meer up to date ofwel is dit niet correct. Tenzij ik dit verkeerd zie, kan iemand mij het dan even uitleggen aub?

 

Groetjes

Davy

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen

Ik was op de website eens aan het bekijken of er een interessant GSM toestel tussen stond dat ik zou kunnen aankopen. Wat ik echter vind op de website zijn vreemde bedragen:

 

Ik heb momenteel een dolfijn abo van maandelijks 15 euro. Ik bekijk hetzelfde abonnement met bvb een Samsung Galaxy A20e. Het toestel kost normaal gezien 180 Euro (afgerond). Als ik dit zou nemen met een dolfijn abonnement moet ik maandelijks 25 Euro betalen ipv 15 Euro en dit 24 maanden lang. Als ik even reken dan komt dit neer op 240 Euro??? Plus de 9 Euro die je zo moet betalen... Ofwel is mijn hoofdrekenen niet meer up to date ofwel is dit niet correct. Tenzij ik dit verkeerd zie, kan iemand mij het dan even uitleggen aub?

 

Groetjes

Davy

Ugh @aka_daisy,

Vergeet ook niet, dat je met je abonnement diensten krijgt die je zonder verbintenis zou kunnen hebben (Data, Belminuten, een toestel van hoge kwaliteit dat ineens betaalbaar wordt.

Daarbij wordt je data ook verdubbeld met LOVE, je krijgt ook toegang tot het hele Orange wereld. 

Orange positioneert zich als "bold challenger" en doet zijn best om prijzen naar beneden te trekken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Axel1
Aspirant verkenner

Dat vind ik ook

 

 

0 pluimen
izzet3838
Veteraan verkenner

inderdaad, sommige mensen kennen de prijzen van de abonnementen niet en kopen daarom de toestellen voor 9 euro, je kunt beter de telefoon op afbetaling kopen, dan ben je goedkoper uit, en zit je niet vast aan een abo.

wel kun je soms koopjes doen met de reguliere abo's op de duurdere telefoons, zo herinner ik me dat je de S10e kon kopen voor ca. €380 met koala(na €100 cashback), maar bij de telefoons onder de €300 heb je nauwelijks voordeel met een abo.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@aka_daisy  als men er van uit gaat dat men die 9 euro betaald is men soms duurder uit dat klopt wat iedereen zegt hier. 

Maar @Surfer  en @Cdt24801  en @Movieman  die 9 euro mag men zelf verhogen dus als men 100 euro of 50 euro wil betalen mag dat ook. Dan wordt de reken som ineens heel anders . Ook de rest waarde wordt anders als het contract. Misschien dat niet iedereen dit wist maar die 9 euro is wat Orange vraagt maar u mag de eerste betaling zelf bepalen. Zolang men niet onder die 9 euro gaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen