annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaring Orange Shop

Topic gestart op: 05-11-19 22h01

Antwoorden: 9 antwoorden

Othername
Aspirant verkenner

Ervaring Orange Shop

Beste,

Ik ben vandaag naar de Orange shop in de veldstraat in Gent geweest om een iphone 11 pro te kopen via jullie gespreid betalen systeem: https://www.orange.be/nl/gespreid-betalen
De verkoper in jullie shop zei echter dat dit systeem niet meer bestaat.
Vervolgens heb ik naar jullie helpdesk gebeld en daar heeft men mij verteld dat dit wel mogelijk was (de iphone gespreid over 12 maand betalen). Ik ben vervolgens terug naar de orange shop geweest maar daar heeft men mij opnieuw (erg onbeleefd) verteld dat dit niet mogelijk was.

Wij zijn ondertussen twee jaar klant bij orange maar vinden dergeljke service eigenlijk onaanvaardbaar. Dit systeem staat duidelijk op jullie site vermeld en zou ook correct in jullie shops moeten aangeboden worden.

Uw reactie tegemoetziend

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
pboesmans
Aspirant verkenner

Ik kreeg een jaartje geleden te horen in de Orange shop : "dat is niet meer voor u bestemd meneer een iPhone op afbetaling" kort, krachtig en goed. Degraderende wijze om een 70+ degelijke Orange klant af te schepen zonder enige vorm van respect en klantvriendelijkheid. Ondertussen heeft mijn dochter als klant bij Orange vijf GSM's in gebruik. Koopt een refurbished toestel voor kleindochter met verzekering waarvoor maandelijks betaald. Refurbished geeft ook garantie bij pech voor zover de gebruiker het toestel niet laat kapot vallen. Na vier weken werkt toestel niet meer. Na twee maanden dat toestel binnen is bij Orange, zonder vervangtoestel, slagen ze erin zonder veel woorden mijn dochter 180,29€ te laten betalen voor herstel. Wanneer ik dat op het spoor kom en mij aanbiedt in de Orange shop Oostende wordt ik afgewezen door een zekere L. met argumenten dat zijn 19 jarige ervaring bij Orange en de bijhorende procedures een correcte afhandeling zou zijn van dit dossier. Een week later zoeken ze twintig minuten en weten niet waar het toestel is. Op passante en astrante wijze wordt je als klant afgebekt en wordt gedreigd met Politie omdat ik nu eenmaal als respectabele oudere man en Opa Paul al wat meer op mijn strepen stond. Op mijn leeftijd begin je al wat luider te spreken aasde mensen je niet verstaan. Het was ten andere niet meer L. maar ik vermoed zelfs de verantwoordelijke v d shop. Toestel is ondertussen blijkbaar hersteld. Ik kreeg het niet mee omdat ik 180€ terug vroeg. Kleindochter zal het zelf gaan halen. De centen krijgen we terug na heel veel bellen en uitleggen. Een LinkedIn bericht naar de CEO waarbij zijn vriendelijke assistente intern het nodige zou doen. Wij wachten nog steeds op een verlossend telefoontje v Orange met de correcte mededeling en twee maanden gratis bellen voor niet gebruikte sim kaart is al geregeld. Dat is toch weer een wanhopig verhaal waarbij je het geluk bij een andere provider echt niet moet gaan uittesten want voor je het weet is het van het zelfde laken een broek, 

0 pluimen
Kenneth1234
Aspirant verkenner

Ligt aan de verkoper 😬

Andere dag terug gaan

 

Gtrzz

0 pluimen
Zipke
Veteraan verkenner

Dat is wel erg . Zeker als ze met je voeten spelen. Maar kan gewoon aan de werknemer liggen. Dat een van de 2 het gewoon niet weet. Als je naar mediamarkt als Orange klant gaat. Weet je het direct, als ze één aanbieden. Daarop zou ik terug gaan. En zeggen in de winkel, waarom heb ik er dan wel een kunnen bekomen. En aan Orange melden .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zipke  weet niet helemaal wat je er mee bedoeld maar het zal vast goed zijn. Als je wat wil vermelden probeer het in elk geval duidelijk te vermelden en niet in wartaal gelijk deze post.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen