Toestellen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren sjamaan

Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

Ben eens aan rond snuffelen op de website van Orange en waar is mijn oog op gevallen? 

Bekijk deze link eens :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/hoe-een-esim-profiel-do...

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/welke-toestellen-onders...

Ik denk dat Orange een stapje voor  heeft voor alle Apple fans die wachten op Esim !!!!

ZEKER DE LINKS BEKIJKEN !!!

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Highlighted
Aspirant genezer

Re: Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

@patrick2 ziet er zeker interessant uit maar voor de Android gebruikers blijkbaar nogal magertjes hopelijk zal daar snel ook verandering in komen. Toch weer een leuk weetje sta elke keer versteld van de snel evoluerende digitale evolutie.🤓

0 pluimen
Highlighted
Ervaren genezer

Ja, nu is het voor de duurdere gsm's en bijna niks voor androids.

Artikel: Onder de GSM Association hebben exploitanten, kaartinvoerders en fabrikanten besloten een eSIM-standaard overeen te komen. "Het is een onzichtbare maar kritische transformatie", zei Philippe Lucas, programmadirecteur van Orange, op het Mobile World Congress in Barcelona in februari 2018.

Hier artikel in 't Engels.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

Ben ook eens tot onze Orange winkel geweest in de stad en heb daar heel toevallig de ' grote baas ' gesproken over de Esim. Die wist mij te zeggen dat er een meeting over geweest is en dat het volgend jaar dus echt gaat gebeuren. Vandaar dat deze info ook al op de website staat. 

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Goh ja als Android gebruiker en Samsung fan heb ik hier echt niets aan he ... hoop dat in de toekomst Samsung en andere Android toestellen dit ook zullen hebben , dan heb je er meer aan dan nu enkel 1 toestel.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@Anonymous  ik vermoed dat het er ook aan zit te komen. Het is wel vervelend dat enkel Apple op dit moment deze functie ondersteund. Goed je hebt tegenwoordig wel dat de Android toestellen twee simkaarten ondersteunen maar je extra geheugen kaart kan dan niet meer geplaatst worden. Dus in dat opzicht ben ik het volledig eens dat de Android gebruiker in de kou staat.

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Geduld hebben zeker? 

Groetjes,

KJ

Highlighted
Ervaren sjamaan

@Anonymous  ik vrees er voor dat er geduld moet zijn. Denk ook dat de meeste fabrikanten van Android toestellen hier een update voor moeten uitbrengen aangezien het er niet standaard op staat op de toestellen zoals bij Apple. Iphone's hebben een ingebouwde simkaart waarop dit mogelijk is maar een Android toestel heeft dit niet. Dus er zal ergens iets moeten komen waarop dit technisch mogelijk gaat moeten zijn. Je kan geen nummers koppelen aan een niet bestaande chip die er niet in zit dus hoe ze het gaan oplossen voor Android toestellen geen idee. 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@Anonymous  is ook geen verplichting he zou te zot zijn omdat om enkel voor deze reden dat te doen. Maar voor Android toestellen zal dat ook wel komen ben daar vrijwel zeker van. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@Anonymous geef je overschot van gelijk  ben ook tevreden met mijn Xiaomi op Android meer moet dat niet zijn het gaat me te snel allemaal hoewel ik de evolutie wel volg.

Leden met de meeste pluimen