annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim voor Google Pixel 3A

Topic gestart op: 02-03-20 22h08

Antwoorden: 12 antwoorden

enzo
Gewaardeerd verkenner

Esim voor Google Pixel 3A

Ik heb een vraagje ivm het gebruik van de dual sim bij Google pixel 3A. Volgens de site van Orange ondersteunt de Google pixel 3 de Esim. Maar geldt dit ook voor de Pixel 3A?

Ik wou deze namelijk bestellen maar vooraleer ik deze actie onderneem wil ik toch wel zeker zijn.

 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@enzo  ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar als er staat Google Pixel 3 ga ik ervan uit dat het A en B is. Denk dat dit gewoon in het algemeen is voor de Google foon. Je kan altijd eens langs gaan in een shop en het daar nog eens vragen voor de zekerheid. Ik heb ook de E-sim geactiveerd maar dat is Iphone helaas anders had je een definitief antwoord gehad.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


enzo
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick voor je snelle respons!

Ik was langs geweest in Orange shop maar de verkopers die er stonden moesten nog opleiding krijgen ivm Esim, ze konden enkel zeggen dat Iphone geen probleem is, omdat ze die ook verkopen.

patrick2
Wijze
Wijze

@enzo  ja dat is nu net een beetje dat punt van de shops. Het is iets nieuws en niet elke medewerker heeft zijn opleiding gehad , wat ook niet echt te begrijpen is. Ik heb mijn E-sim laten activeren en heb de medewerkster gewoon laten doen ( kennen elkaar goed hier in de shop omdat ik er regelmatig kom ). Maar goed door de oefening te doen zijn ze er wel rapper mee weg. 

Maar goed ik denk dat het wel gaat aangezien dat er staat Google Pixel 3 . Maar ik wil niet dat je een toestel gaat aankopen en dan erachter komen dat het niet werkt he. Je mag mijn advies volgen en eentje kopen maar ik kan niks 100% garanderen he . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NaughtyByNature
Leidende verkenner

@enzo De pixel 3 en 4 worden ondersteund indien ze Android 10 (laatste os update hebben)

Android met eSIM

  • Google Pixel 3 en 4: zijn momenteel nog niet te koop in België, maar ze zijn wel degelijk compatibel als je ze in het buitenland aanschaft

hiermee bedoelen ze alle verschillende versies van de pixel 3 😊

 

Leden met de meeste pluimen