annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Factuur voor bestelde toestel

Topic gestart op: 02-01-20 12h56

Antwoorden: 10 antwoorden

MARLEENV
Aspirant verkenner

Factuur voor bestelde toestel

Hallo,

Heb via website van Orange een iPhone 11 gekocht begin november 2019. Heb nog steeds geen factuur ontvangen, via telefoon "van kastje naar de muur gestuurd". In Orange winkel kunnen ze ook niet helpen. Iemand hier een oplossing voor?

Dank

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is dit ondertussen al in orde? Hier hetzelfde probleem!

Heb ik ook nodig voor de boekhouding. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn...

Ugh @MathiasMar,

Neem zeker contact op met de klantendienst (telefonisch of via Sociale media) zodat ze een aanvraag indienen om je factuur opnieuw te sturen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
MARLEENV
Aspirant verkenner

Het gaat inderdaad over een aankoop van een Iphone. Heb onmiddellijk via website betaald met creditcard.

Klantendienst (via winkel) kon niets terugvinden, ondanks dat ik de 'pakbon' met ordernr. e.d. mee had. Hebben nu blijkbaar een dossier geopend, ik kan alleen maar afwachten nu. Toch wel een rare situatie ...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MARLEENV  betaling met een creditkaart duurt een maand voor je de factuur hebt omdat u het eigenlijk leent via de bank. Dat ze niks terug vinden van uw bestelling is wat teleurstellend maar weet dat via de klantendienst hier geen info over gekend is. U besteld wel wat maar dat gaan buiten de klantendienst om. Beste zou zijn dat er een telefoonnummer is wat u krijgt als er iets is met de bestelling of als u er vragen over heeft. Hopelijk is uw bestelling snel binnen zodat u van de nieuwe aankoop gebruik kan maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MARLEENV
Aspirant verkenner

iPhone heb ik ontvangen, gelukkig ...

Betaling zelf met creditkaart is gebeurd begin november en is van onze rekening gegaan op 2 december, dus die hebben ze ontvangen.

Heb factuur nodig voor boekhouding, en deze ontbreekt.

Toch bedankt voor je antwoorden en hopelijk komt het ooit in orde. Maar voor mij geen bestellingen niet meer bij Orange 😞

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MARLEENV  ah ok . Heeft u ook geen factuur ontvangen in uw email ergens of in de spam box ? Dat er geen factuur  komt van de aankoop lijkt mij bizar want dat heeft u nodig voor de garantie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen