annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM niet gekregen maar nummer al actief

Topic gestart op: 29-12-18 18h10

Antwoorden: 7 antwoorden

cheyenna
Gewaardeerd verkenner

GSM niet gekregen maar nummer al actief

OPGELOST

Hey iedereen!

Ik kreeg bericht dat mijn 24maanden abonnement zou verlopen en dat ik deze dus mocht verlengen en een nieuw toestel kon kiezen. Dus waarom niet. 

* Dinsdag 25 december besloot ik het zelf te doen via de orange website

Ik kon mijn abonnement en een toestel kiezen. Ik klikte het aan om in mijn winkelmandje te plaatsen. Ik wil het valideren en er werd mij gezegd 'ga naar je klantenzone'. Ik druk op die knop; weer bij af --> weer abonnement + gsm kiezen, etc etc. Blijkbaar werd bij de 1ste keer mijn abonnement meteen verlengd, maar ZONDER gsm... 

* Dinsdag 25 december na mijn poging op de website, belde ik verder naar het 5000 nummer om hopelijk daar verder geholpen te worden. HELAAS.... Deze dame wist het niet, ging even horen en ik kreeg vervolgens de boodschap 'sorry mevrouw ik mag u niet helpen'. Ze verwees me door naar de Orange winkel.

* Woensdag 26 december ga ik naar de Orange winkel in Wilrijk. Ik had mijn verhaal gedaan en moest vervolgens mijn ID afgeven. (thuis vergeten, my bad,... volgende dag terug dan)

*Donderdag 27 december ga ik weer naar de Orange winkel, gaf eindelijk mijn ID af; 'sorry mevrouw, het wilt niet lukken, de website wordt voor u geblokkeerd. Blijkbaar heeft u uw abonnement al gevalideerd en u kan nu dus geen nieuwe GSM uitkiezen.' Dat was dus het verhaal dat ik de dag ervoor al had gedaan. Dit vond ik dus uiteraard niet oke, veel moeite heeft die man niet gedaan.
Hij heeft zelf ook eens naar de 5000lijn gebeld, en die zeiden dat ze me die dag of de volgende dag zouden bellen.

*Vrijdag 28 december bel ik uiteindelijk zelf naar de 5000lijn
Deze vrouw Jolien, als ik me niet vergis, was heel vriendelijk en geduldig. Waardeerde ik enorm!
Ze vertelde me dat ze bezig waren aan mijn dossier (gelukkig!) maar dat het langer kon duren door de feestdagen. LET OP --> actie loopt tot 31 december 2018

Ik vroeg haar dus of ik alsnog recht zou hebben op die actie, want ik zou mijn antwoord pas later krijgen dan dat de actie zou lopen. Volgens haar vond ze van wel, maar ze kon het natuurlijk niet beloven.

Mijn vraag is dus:

Heeft er iemand dit ook eens meegemaakt dat je het abonnement al had geactiveerd maar de GSM nog niet en dit dan alsnog achteraf kreeg?

Danku om mijn verhaal te lezen, maar ik kon nergens geholpen worden, dus ik hoop dat iemand mij hier meer kan vertellen.

Prettige feesten!

Cheyenna

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
cheyenna
Gewaardeerd verkenner

Ik ben vandaag opgebeld geweest!

Ze hebben het in orde gebracht en zijn bezig met het pakketje!

Danku voor uw hulp, ben enorm opgelucht en zeer tevreden!

Ben blij dat ik in de toekomst hier terecht kan.

Groetjes!

Cheyenna

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@cheyenna ik heb uw hele verhaal gelezen en klinkt erg vervelend allemaal maar de oplossing is er wel. 

U heeft dus een verlenging gedaan van uw abonnement met een toestel erbij. Dit heeft u gedaan eerst via de website en dan wordt u doorverwezen naar de klantezone om alsnog daar uw abonnement te verlengen. Daar komen bepaalde meldingen dat het uiteindelijk niet lukt uw toestel en abonnement te kiezen. vervolgens belt u naar de klantendienst en kan niet geholpen worden in eerste geval. Ik wil u de technische uitleg besparen maar wil er wat uitleg rond geven.

Ten eerste heeft u via de website een verleging gedaan maar dan komt de melding om naar uw klantenzone te gaan. Daar lukt het niet om als nog een gsm erbij te bestellen. Dit omdat er op uw nummer zo gezegd al een verandering is aangevraagd ( dat weet het systeem ) en dan is dit in verwerking. Als u naar de klantendienst belt kunnen deze niet helpen , ook omdat ze niet verkopen telefonisch bij de klantendienst maar ook omdat de verwerking al bezig is . Vervolgens in de shop hebben ze gebeld maar dat is een soort tweede lijn die ze bellen om een dossier aan te maken om deze verwerking of bewerking af te breken. het is heel positief dat u al snel bent terug gebeld om als nog uw probleem opgelost te krijgen. Nu heeft u al besteld voor 31 december dus u heeft recht op de actie , zou anders niet eerlijk zijn door een ingeslopen fout. 

Om u een kleine tip te geven , in de klantenzone kan u altijd uw abonnement aanpassen maar ook een toestel bestellen. Doe het volgende keer op die manier en des te minder kans is er dat er iets fout kan of gaat lopen. Is gewoon als tip bedoeld geen verdere kritiek erop want uw eerste handeling via de website zou bij vele de eerste stap of het eerste gedacht zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


cheyenna
Gewaardeerd verkenner

Danku Patrick voor je antwoord!

Ik ben in volle spanning aan het afwachten op een antwoord.
Ik zou enorm teleurgesteld zijn moesten ze dit gewoon zo laten, of zeggen dat de actie nu voorbij is.

Alleszinds hou ik je op de hoogte! 😄 

Danku voor uw tijd en antwoord! 

ps. Jij zou perfect kunnen werken in de Orangewinkel in Wilrijk, dan kom ik met plezier mijn abonnement daar verlengen over 2 jaar 😉 

Groetjes en alvast een gelukkig nieuwjaar

Cheyenna

 

patrick2
Wijze
Wijze

@cheyenna ben heel erg benieuwd naar uw reactie en hoe het dus afloopt. Het is ook een groot plezier om de antwoorden te geven . 

PS : zou dat graag doen maar Wilrijk is een beetje te ver vanuit mijn woonplaats maar daarom ben ik er wel via deze weg u verder te helpen met vragen en eventuele antwoorden. 

Vele groetjes terug en een gelukkig nieuwjaar !!!

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
cheyenna
Gewaardeerd verkenner

Ik ben vandaag opgebeld geweest!

Ze hebben het in orde gebracht en zijn bezig met het pakketje!

Danku voor uw hulp, ben enorm opgelucht en zeer tevreden!

Ben blij dat ik in de toekomst hier terecht kan.

Groetjes!

Cheyenna

Leden met de meeste pluimen