annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geblokkeerde simkaart

Topic gestart op: 31-03-20 20h40

Antwoorden: 18 antwoorden

iAaron
Gewaardeerd verkenner

Geblokkeerde simkaart

Beste

omdat mijn gsm plat was moest ik mijn pin code op opnieuw invoeren. Maar heb 3x gemist en nu is het de puk uiteraard. Ik ben niet meer in het bezig van het kaartje. Nu kan ik mij ook niet aanmelden via orange omdat ik het wachtwoord niet weet.

Ik heb gebeld naar de klantenservice 5000 en de puk code die ik invoerde via het gesprek klopte niet?

 

iemand die mij kan helpen om mijn sim te deblokkeren in deze coronatijden?

 

Met vriendelijke groeten Aaron Vanlerberghe

Labels (2)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@iAaron  met alle waarschijnlijkheid heb je gebeld met een ander nummer naar de 5000 voor je pukcode ? Zo ja dan ga je deze niet krijgen je dient met je eigen nummer er heen te bellen voor de juiste pukcode. Betreft de klantenzone als je je wachtwoord vergeten bent kan je altijd een nieuwe aanvragen. Je krijgt per mail dan de nodige uitleg wat je kan doen voor een nieuw wachtwoord.

Meer dan dit kunnen we hier ook niet doen jammer genoeg want pin en pukcode's zijn strikt geheim en persoonlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


iAaron
Gewaardeerd verkenner

Klopt inderdaad dat ik heb gebeld let een ander nummer. 
hoe kan ik dat doen? 
want heb telkens telefoonnummer nodig en heb ook niks gekregenin mijn mailbox. 

 

mvg Aaron Vanlerberghe

patrick2
Wijze
Wijze

@iAaron  als je op wachtwoord vergeten drukt dan dien je eerst je login in te geven , dat is je email adres , dan druk je op verder. ( ik ga dat nu niet doen dan ben ik mijn gegevens kwijt ). Dan kom je ergens in een ander scherm en kan je de benodigde stappen doorlopen. Anders zit er niks anders op dan de klantendienst te bellen en lang wachten op je pukcode vrees ik. Want ik heb ook geen andere weg te bewandelen , mijn wegen naar Rome zijn vol nu helaas 🙂

Kleine tip : je kan inloggen met ItsMe . Dat is een app op de gsm die kan gebruiken om onder andere bij Orange in te loggen. Ik gebruik die app ook  voor de overheidsdiensten waarop ik kan inloggen werkt super gemakkelijk en het is veilig.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


iAaron
Gewaardeerd verkenner

Bij alle mogelijke manieren een gsm nummer nodig, maar toch bedankt @patrick2 

Leden met de meeste pluimen