annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geluid bij iPhone 7 plus

Topic gestart op: 29-10-19 08h46

Antwoorden: 2 antwoorden

carina
Aspirant verkenner

Geluid bij iPhone 7 plus

Als ik bel of opgebeld word, kunnen mensen mij moeilijk horen. Ligt dit aan de gsm of aan orange? Zijn er nog mensen die dit hebben?

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Als ik bel of opgebeld word, kunnen mensen mij moeilijk horen. Ligt dit aan de gsm of aan orange? Zijn er nog mensen die dit hebben?

Ugh @carina,

Naast de tups van @patrick2, kan je ook verschillende volgen stappen om de toestand te analyseren :

1. Herstart je telefoon

2. Plaats je simkaart in een ander toestel en neem de kaart van het ander toestel in je telefoon

3. Check eens via onze interactieve tool of je een goede dekking hebt

4. Als het nog niet werkt, neem zeker contact op met onze technische dienst via onze Customer Service stamleden of via onze Webcare stamleden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@carina  dat kan een probleem zijn bij Orange of aan de gsm. 

Heeft u al eens gekeken bij ------> instellingen -----> mobiel netwerk ------> data roaming -----> bellen via VoLte of -------> instellingen ------> telefoon ------> bellen via wifi ?

Kan zijn dat een van de twee niet aan staat waardoor de geluidskwaliteit minder is. Moest dit allemaal aan staan zou ik eens de simkaart proberen met een ander toestel en zien of u hetzelfde probleem ervaart. Als dat niet het geval is ligt het probleem bij uw toestel maat moest er hier ook een probleem zijn ligt het ergens aan Orange. Dan zou ik naar een shop gaan voor een nieuwe simkaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen