annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik als bestaande klant op promo op toestel? En hoe bestellen?

Topic gestart op: 02-03-19 06h18

Antwoorden: 5 antwoorden

Geldoff
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik als bestaande klant op promo op toestel? En hoe bestellen?

OPGELOST

Ik heb een vraag om iets waar ik al 2 verschillende vage antwoorden op heb gekregen in 2 verschillende winkels.

Ik en mijn partner hebben een love abonnement met 1x dolfijn en 1x arend abonnement.

Ik wilde er een smartphone bij nemen maar dit ging niet omdat hij dat niet kon doen (carrefour "orange") en naar een echte orange winkel moest gaan maar hij kon het abonnement al wel activeren en zei dat ik achteraf nog in de winkel voor de bijhorende smartphone terecht kon.

Hij zei je kan er morgen bijvoorbeeld langs gaan , wat ik dus gedaan heb en daar werd mij verteld dat je eerst 3 maanden je abonnement moet geactiveerd hebben ... 

 

Dus mijn vraag is wat ik nu echt kan doen voor die smartphone ?

 

Mijn 2de vraag is .. kortingen op smartphones bv :  "vanaf arend 599 i.p.v 799)" is dit iets waar ik met mijn al bestaande geactiveerde arend abonnement van kan genieten of enkel voor nieuwe klanten ?

Alvast bedankt voor de reacties 

Mvg geldoff

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Geldoff   de Samsung Galaxy S10+ kan je in een Orange shop in pre-order bestellen (t/m 07/03) met alle voordelen die eraan verbonden zijn.

Dus 250€ korting in combinatie met je bestaande Arend abonnement.

De Samsung Galaxy Buds kan je aanvragen t/m 08/04.

https://www.samsung.com/be/pre-order/

 

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Geldoff  U kan bij uw LOVE pakket een gsm nemen dat is geen enkel probleem. Enkel JA is het antwoord moet u blijkbaar minimum 3 maanden klant zijn voor al eer u een smartphone erbij kan nemen maar dat is enkel voor nieuwe klanten. U heeft al een abonnement Arend geeft u aan dus u kan zeker een smartphone nemen aan verminderde prijs. Ook voor bestaande klanten geldt dit aanbod. U kan wel enkel 2 toestellen op naam nemen met abonnement. De afbetaling hiervan kan u zelf beslissen hoe u deze wil doen. De mogelijkheden zijn te bespreken in de shop hiervan . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Geldoff
Gewaardeerd verkenner

Mijn 2de vraag is .. kortingen op smartphones bv :  "vanaf arend 599 i.p.v 799)" is dit iets waar ik met mijn al bestaande geactiveerde arend abonnement van kan genieten of enkel voor nieuwe klanten ?

 

* sorry en nog 2 dingen kan dit dan ook via gespreid betalen ?  

* kan heel deze uitleg ook met pre order ? En krijg je er dan ook de pre order bonus bij ? In mijn geval (earbuds) 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Geldoff 

Wat die kortingen betreft:

De vermelding "vanaf ..." betekent dat je er een Smartphone abo moet bijnemen of er al eentje hebben. Als je er al eentje hebt moet de vorige smartphone ineens afbetaald worden. Het te betalen voorschot hangt dan af van welk abo je erbij neemt.

Als er niks bijstaat van "vanaf ..." dan is het de tweede vorm van kopen op afbetaling OF gewoon cash kopen.

Ter herinnering:

Er zijn 2 manieren om een smartphone op afbetaling te kopen:

  1. Een voorschot, soms € 9 , soms € 49, maar soms ook veel meer, en dat gekoppeld aan een smartphone abonnement (dat dus steeds duurder is dan het overeenkomende standaardabonnement). Deze versie wordt helemaal geregeld door Orange en je dient het smartphone abonnement 24 maanden te behouden op straffe van onmiddellijke betaling van het restbedrag van het toestel.
  2. Een voorschot en dan een maandelijkse afbetaling, te plannen in samenspraak met de Cetelem, dat instaat voor de financiering. Hier volstaat het een normaal abonnement te nemen (of reeds te hebben) en dat moet je dan nog minimaal 1 jaar behouden. De lening kan langer duren bij Cetelem, maar je kan dus wel van foon of abo veranderen en gewoon de afgesproken looptijd met Cetelem verder blijven afbetalen.

Alle toestellen die aangeboden worden kun je natuurlijk ook steeds cash aankopen.

Om op uw andere vraag te antwoorden: om een toestel met abo te kopen MOET je al een nummer hebben. Je kan geen toestel met abo kopen en tegelijkertijd een nieuw nummer vragen. En met bestaand bedoelt men minstens drie maanden. Je kan dus wel een nummer hebben bij een andere provider en dit laten overnemen, dat gaat. Opgelet, dus niet eerst uw nummer schrappen bij uw oude provider en dan een nieuw nummer vragen bij Orange. Dan gaat het niet lukken.

Hoop dat je hiermee een beetje wijzer bent geworden Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Geldoff
Gewaardeerd verkenner

De situatie zit zo de samsung s10+ met arend abonnement  geeft 250 euro korting..

 

Ik heb een love abonnement met arend abonnement.

Ben klant van 18/12/18.

Krijg ik dan ook deze korting ?

Online lukt het me niet deze te kopen...

Danku

Leden met de meeste pluimen