annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm besteld in de winkel maar niet ontvangen?

Topic gestart op: 21-05-19 18h55

Antwoorden: 6 antwoorden

Chelsea22
Aspirant verkenner

Gsm besteld in de winkel maar niet ontvangen?

Ik heb zaterdag een nieuwe gsm laten bestellen in de winkel maar deze is nog altijd niet toegekomen terwijl deze thuis veel sneller geleverd word dat in de winkel? Iemand ervaring mee? 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb zaterdag een nieuwe gsm laten bestellen in de winkel maar deze is nog altijd niet toegekomen terwijl deze thuis veel sneller geleverd word dat in de winkel? Iemand ervaring mee? 

Ugh @Chelsea22,

 

Heb je je toestel uiteindelijk kunnen bemachtigen, beste Triber?

 

Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien

🏹 Totem Saluut 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chelsea22  mijn ervaring is dat deze altijd op voorraad zijn. Mijn partner heeft het al wel voor gehad maar is toen naar een andere winkel gegaan voor afhaling. Is die mogelijkheid er ook niet voor u ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chelsea22
Aspirant verkenner

In de winkel was er geen voorraad meer en in de dichtsbijzijnde winkel rondom waren er ook geen meer dus was dit de enigste oplossing om die te bestellen maar ik zag ook op de site dat wanneer je deze de zaterdag bestelt en deze thuis laat leveren dan krijg je dit de dinsdag maar in de winkel zou dit toch vlotter moeten gaan? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chelsea22  in de winkel zou het vlotter moeten gaan normaal gezien. Natuurlijk als het een succes is en het is direct uitverkocht duurd het wel even voor er weer een voorraad is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen