annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm garantie bewijs

Topic gestart op: 28-12-19 04h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Pietersteen
Aspirant verkenner

Gsm garantie bewijs

Had eens een vraagje

ik heb een gsm met abelement en een afbetaling via cetelem maar ik ben men garantiebewijs kwijt zou ik deze ergens kunnen opvragen ?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
MichelS
Aspirant verkenner

Dag Pietersteen

In de shop waar je het toestel gekocht hebt kunnen ze steeds een kopie afdrukken van je garantiebewijs/factuur. 
Indien het een shop is van Orange zelf kan je het in veel andere shops ook verkijgen, indien het een zelfstandige uitbater is kan je in de andere winkels van dezelfde eigenaar ook aan een kopie geraken.
3 de optie (voor jou niet van toepassing aangezien je het toestel met Cetelem hebt aangekocht) is via de klantendienst voor aankopen via de website van Orange.

NelsonM
Orange-werknemer

Had eens een vraagje

ik heb een gsm met abelement en een afbetaling via cetelem maar ik ben men garantiebewijs kwijt zou ik deze ergens kunnen opvragen ?

Hallo @Pietersteen,

Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pietersteen  inhakend op je andere antwoord, als je de gsm bij Orange hebt gekocht kunnen zij dat zien. Ze hebben alles op papier staan en dus ook uw garantie bewijs. Neem uw indentiteitskaart mee naar een Orange shop. Daar kunnen ze het voor je uitprinten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pietersteen 

Mag ik u erop wijzen dat je dit gepost hebt in de rubriek voor e-sport?

Even vragen aan een moderator zoals @AlexandraW of @NelsonM of ze dit even kunnen verhuizen naar de juiste rubriek.

Het feit dat ik dit hier tweemaal moet posten komt omdat je tweemaal dezelfde vraag stelt. Dat hoeft echt niet, je wordt daar zeker niet sneller door geholpen. Zoiets heet "dubbelposten" en is "not done" op een zichzelf respecterend forum.

Wil je daar in het vervolg op letten aub? Alvast bedankt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen