annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm terugbrengen, geld terug?

Topic gestart op: 05-11-19 18h57

Antwoorden: 5 antwoorden

rl0987
Aspirant verkenner

Gsm terugbrengen, geld terug?

Ik heb zaterdag een nieuwe gsm gekocht, ik vind deze namelijk niet goed. Krijg ik mijn geld terug als ik deze terug naar de winkel breng binnen de 2 weken?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb zaterdag een nieuwe gsm gekocht, ik vind deze namelijk niet goed. Krijg ik mijn geld terug als ik deze terug naar de winkel breng binnen de 2 weken?

Ugh @rl0987,

Jammer genoeg is het niet mogelijk om je toestel naar de shop terug te brengen. Op het moment dat je een toestel koopt moet hem inruilen als je nog in de shop bent, op het moment dat je buiten bent is het niet mogelijk.
Zoal de andere tribers het hebben gezegd, je kan hem altijd in tweedehands verkopen, of laten recycleren in een Orange shop. Hiervoor krijg je een waardebon van de waarde van je toestel (na analyse van de verkoper en vastlegging van zijn waarde). 
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
julesborgs
Rekruut scout

Geen idee

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@rl0987  u kan het altijd proberen of u uw geld terug krijgt vragen staat vrij. Zelf denk ik van niet maar wat u wel kan doen is hem binnen brengen in het kader van recycling. U krijgt er dan een bepaalde restwaarde voor van Orange. Of u daar tevreden mee bent weet ik niet het is ook maar een voorstel naar u toe. Ik heb dat in het verleden wel zo gedaan omdat ik ook met hetzelfde probleem zat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@rl0987 

Ik heb ook zo mijn twijfels of ze die foon wel gaan terugnemen. En die recycling premie, daar zul je echt niet blij van worden ... Dan kun je hem beter met een lichte korting privé verder verkopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen