annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe je PUK- code terugvinden?

Topic gestart op: 06-02-18 11h58

Antwoorden: 10 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hoe je PUK- code terugvinden?

OPGELOST

Dit is een vraag dat we via Facebook gekregen hebben en natuurlijk beantwoorden, maar weet je hoe je super eenvoudig je PUK-code terug kan vinden? 😉

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Op verschillende manieren.

Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.

Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.

 

Geen idee of er nog andere wegen zijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Droopy-Cat,

Je kan ook naar de 5000 nr bellen en dan optie 3 nemen. Er zal dan gevraagd zorden om de 10 cijfers van je nr. in te geven waarna je dan de PUK krijgt te horen.

 

Groetjes

PJ
Rekruut scout

Hey,

Als ik optie 3 volg krijg ik te horen dat mijn PUK-code 'niet beschikbaar is'. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen? Optie 3 was mijn enige resterende mogelijkheid om mijn PUK-code te achterhalen.

PJ

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey,

Als ik optie 3 volg krijg ik te horen dat mijn PUK-code 'niet beschikbaar is'. Hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen? Optie 3 was mijn enige resterende mogelijkheid om mijn PUK-code te achterhalen.

PJ

Ugh @PJ,

 

Welke foutmelding krijg je te horen? Je kan ook je puk-code terugvinden in je klantenzone & in in je My Orange app :-)!

 

Verblijd het hart!

🏹 Totems Groet 🏹

 

0 pluimen
Jessica1011
Aspirant verkenner

 
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan


Droopy_Kat schreef:

Op verschillende manieren.

Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.

Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.

 

Geen idee of er nog andere wegen zijn


En een nieuwe geaccepteerde oplossing! Well done @Droopy_Kat!

Natuurlijk kan je je PUK code op de originele kaart dat je gekregen hebt vinden maar als je die verloren hebt, kan je het inderdaad super eenvoudig in je Klantenzone terugvinden, in "Mijn Toestellen" en dan "Mijn simkaart deblokkeren".

Tot de volgende #TriberChallenge! 🙂

Leden met de meeste pluimen