annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe nieuwe simkaart bestellen?

Topic gestart op: 14-07-18 08h53

Antwoorden: 4 antwoorden

Gul
Aspirant verkenner

Hoe nieuwe simkaart bestellen?

OPGELOST

Ik heb mijn simkaart in het water laten vallen, het werkt niet meer. Mocht ik nu een nieuwe simkaart bestellen welke gegevens heb ik dan nodig?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb mijn simkaart in het water laten vallen, het werkt niet meer. Mocht ik nu een nieuwe simkaart bestellen welke gegevens heb ik dan nodig?

Ugh @Gul,

 

Je kan een nieuwe simkaart bestellen via:

 

Je klantenzone: in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.

 

Je dichtsbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.

 

De sociale kanalen kan je ook een simkaart aanvragen. Zij hebben enkel je adres nodig. Nadien activeren ze je kaart.

 

Meer info via deze link

 

Fijne reis!

 

🌵 Totems Groet 🌵

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

naar de winkel gaan is het snelste opgelost voor een nieuwe simkaart.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gul
Aspirant verkenner

Ik ben nu op reis, kan mijn vriendin dit ook regelen en zijn er extra kosten?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb mijn simkaart in het water laten vallen, het werkt niet meer. Mocht ik nu een nieuwe simkaart bestellen welke gegevens heb ik dan nodig?

Ugh @Gul,

 

Je kan een nieuwe simkaart bestellen via:

 

Je klantenzone: in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.

 

Je dichtsbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.

 

De sociale kanalen kan je ook een simkaart aanvragen. Zij hebben enkel je adres nodig. Nadien activeren ze je kaart.

 

Meer info via deze link

 

Fijne reis!

 

🌵 Totems Groet 🌵

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Als ze uw gegevens heeft mag dat normaal gezien geen enkel probleem zijn

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen