annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb de Samsung Galaxy S10 getest…

Topic gestart op: 14-03-19 11h42

Antwoorden: 13 antwoorden

PhilippineC
Orange-werknemer

Ik heb de Samsung Galaxy S10 getest…

Hallo Tribers,

Dit is mijn eerste post op Tribe, dus misschien moet ik me eerst maar even voorstellen.
Mijn naam is Philippine en ik werk al sinds 2017 bij Orange, als Offer Manager in het Devices-team.

Toen Samsung de nieuwe S10 lanceerde, vroegen ze of ik hem wilde testen... En eerlijk, er zijn ergere dingen in het leven.

Tijdens de test heb ik opgeschreven wat me opviel, zowel positief als negatief. Ik zei nog tegen mezelf dat jullie dat wel zou interesseren 😉

De S10 is een slagje groter dan zijn voorganger, de S9. De behuizing is gemaakt van hoogwaardig aluminium. Wat meteen opvalt, is de esthetische schoonheid van de telefoon.
Op heel het 'borderless' scherm valt geen gleufje te bespeuren, wat voor mij wel een plus is.
De ultrasone vingerafdrukscanner is een pak doeltreffender dan zijn optische voorganger (zelfs met natte vingers word ik herkend!), ook al laat die zo heel af en toe nog een steek vallen.

Ik leer je niks nieuws als ik zeg dat hij 3 camera's heeft, elk met eigen troeven. Met de S10 verlegt Samsung zijn focus naar panoramafoto's dankzij de ultragroothoeklens en de telefoto-camera met 2x optische zoom, die niets afdoet aan de kwaliteit van je kadrering. Dat geef ik je op een blaadje 🙂

Een ander leuk voordeel, vind ik, is dat je suggesties krijgt om je foto's beter te kadreren.
Je zal je uiterste best moeten doen om foto's te laten mislukken met dit toestel 🙂
Voor wie een andere Samsung heeft, is het goed om te weten dat de videostabilisatie opmerkelijk is verbeterd.

Uiteraard zijn het niet alleen de camera's die dit toestel zo fantastisch maken. Met Wireless PowerShare laad je bijvoorbeeld je Samsung Galaxy Watch op via je smartphone.
Verder is de artificiële intelligentie op het toestel uitgebreid: de AI voorspelt wat je wil doen en optimaliseert automatisch je toestel op basis van je gebruik.

Ten slotte kan je ook het interne geheugen – dat al best groot is – uitbreiden met een externe microSD-kaart én je hoeft niet bang te zijn om je toestel onder water te gebruiken (IP68)!
Je telefoon volgt je dus (bijna) overal 🙂

Tot slot, en om helemaal eerlijk te zijn, toch één minpuntje: de levensduur van de batterij. Die gaat in de verste verte niet zo lang mee als de fabrikant had beloofd.

Daar zit dat energieverslindende scherm waarschijnlijk voor iets tussen...

Philippine

S10 picture.jpg

Benieuwd naar de superpower van de nieuwe Galaxy S10-toestellen? Lees er hier alles over! - https://...

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

Dank je wel voor de goede uitleg zullen zeker velen blij mee zijn en welkom.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo @PhilippineC,

 

Welkom op Tribe!

 

Bedankt voor je feedback over de Samsung Galaxy S10! Het ziet er alvast veelbelovend uit.

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

Aletoeta
Veteraan verkenner

Vorige week de s10 gekocht voorlopig perfeckt toestel leuk om mee te werken 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Vorige week de s10 gekocht voorlopig perfeckt toestel leuk om mee te werken 


Altijd fijn om te lezen dat iemand tevreden is 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen