annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 5S loopt belachelijk snel leeg

Topic gestart op: 22-02-18 14h16

Antwoorden: 8 antwoorden

Frisse
Gewaardeerd verkenner

Iphone 5S loopt belachelijk snel leeg

Mijn Iphone 5S die ik verkreeg met een orange abo loopt de laatste maanden zeer snel leeg.

De accu is volgens de Apple dienst in goede staat.

Waar ik vroeger een week deed met een volle accu is deze nu na 1 dag reeds meer dan de helft ontladen.

Deze week nog, 48 procent geladen.....Ik wil een reeks fotos maken en na 1 foto stopt de Iphone er mee en valt stil.
Ik weet wel dat het te maken heeft met de updates enzv maar dat gaat er bij mij niet in.
Waarom gaat Orange er niet achter aan? Als goede en trouwe klant kan je toch het een en ander verwachtten van je provider. Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk en als hij dan om de haverklap uit ligt is ook niet alles hee....

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hey @Frisse

al naar de shop geweest? Zij kunnen achterhalen wat er mis is? 

Het kan een fabricatiefout zijn

 

grtz

CLEO

 

0 pluimen
orangina
Rekruut scout

ik wil u toch proberen te overtuigen om na elke update/trouwens allemaal uitzet want die zuigen  maand na idd meeste hoge mobiele abonementen leeg.ik kan er mij mateloos aan storen!!!en dan zeg ik het nog mooi uitgedrukt.maar afhankelijk van uw toestel kan je werkelijk uw batterij zoals bv mijn huawei gt3 2 tot 3dagen onopgeladen laten.probleem is dat elk merk op zich soms zeer goed weet te camoufleren.eerste tip is om alle games en en apps die u niet nodig hebt zoals spel updates/snaptoestanden beurs apps/YOUTUBE/ik kan er u wel 100 opnoemen diestandaard ongevraagd de ganse da door zonder we ht weten updaten wat idd ten koste gaat van iemand die bv veel op de ban is;ofwel neem je er een aantal uur de tijd voor om elke app enkel e laden updaten waneer je het zelf wilt dat kan je bij elke app kiezen;standaard is dat alles behalve het geval of je je stelt het zo in dat er enkel word geupdate bij gebruik van de app dus als je hem opent of nodig hebt;ik heb bijna alles uitstaan.maar ik zou bij een iphone 5geen wonderen verwachten;sorry als het bot klinkt maar dat zijn nu gewoon meer ipods waar je idd nog kan mee bellenmaar thats it eigenlijk;tis een schande als je weet wat ze ooit hebben gekost.daarom dat apple zo goed stilzwijgend van intern geheugen van 16gb is overgestapt.zelf een iphone 6 met 16GB is een toestel dat ze nooit zouden mogen  gelanceerd hebben want ios alleen al is bijna10GB groot.dus probeer maar eens goedte praten dat je §:700 vraagt voor een toestel waar je met moeite een degelijke film of apps ka op zetten;;zelf samsunf is nu standaard 32gb geworden.maar huawei die ferm goede gsm maakt zeer underreated zoals een kia of dacia wagen :alles behalve mooie wagens maar ze weten hun product naar waarde te schatteNmaar apple gaat legt er zijn trouwe klanten toch telkens ferm op

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Wat een oplossing kan bieden is je telefoon eens vanaf 0 terug instellen. Je telefoon backuppen en daarna hem naar fabrieksinstellingen zetten (de volledige die ook je data wist).  Nadien je backup terugzetten.

 

Best via iTunes doen (backup en restore).

0 pluimen
Frisse
Gewaardeerd verkenner

Dat heb ik reeds gedaan.

Ging ongeveer 1 dag goed.Daarna weer het zelfde......
Toch bedankt.

 
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen