annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moment om smartphone te kopen

Topic gestart op: 21-09-19 20h09

Antwoorden: 5 antwoorden

Kevinb
Aspirant verkenner

Moment om smartphone te kopen

OPGELOST

Beste

 

Via via hoorde ik dat een bepaalde orange winkelmedewerker aangeraden had om pas een samsung smartphone + abonnement te nemen midden november omdat dan de eindejaarsacties komen. Ik vroeg me echter af of dit ook voor de iPhone 11 een verschil zal maken? Deze staat nu op 100 euro goedkoper met een Koala abonnement. Is het de moeite hierop te wachten of heeft niemand ervaring hiermee?

 

alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevinb  het is inderdaad zo dat er vanaf november weer leuke acties komen met gsm's met een abonnement. Maar of het ook voor de Iphone zo gaat zijn dat betwijfel ik. Er zit al geen marge op voor de verkoop ervan dus Orange verdiend er eigenlijk weinig aan , zoals andere providers , waardoor er bijna geen verschil op gaat zitten met kortingen. Andere merken daarin tegen daar verdienen providers wel op en dan zijn de verschillen met die actie's duidelijk merkbaar. Op de ' oudere ' toestellen gaat er ook weinig verschil zijn met de kortingen. Andere merken ja daar hebben de providers meer marge op dus de kortingen met abonnement kunnen hoger liggen. Zou zeggen moest u willen gaan voor een nieuwe Iphone 11 kan u die nu ook kopen maar natuurlijk kan u altijd eens wachten tot november en het dan nog eens bekijken . Maar zoals eerder aangehaald is die kans erg klein omdat de marge te klein is om daar een hogere korting op te geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Vinni100x
Gewaardeerd verkenner

Jha zeker hoor. 🙂

patrick2
Wijze
Wijze

@Kevinb  het is inderdaad zo dat er vanaf november weer leuke acties komen met gsm's met een abonnement. Maar of het ook voor de Iphone zo gaat zijn dat betwijfel ik. Er zit al geen marge op voor de verkoop ervan dus Orange verdiend er eigenlijk weinig aan , zoals andere providers , waardoor er bijna geen verschil op gaat zitten met kortingen. Andere merken daarin tegen daar verdienen providers wel op en dan zijn de verschillen met die actie's duidelijk merkbaar. Op de ' oudere ' toestellen gaat er ook weinig verschil zijn met de kortingen. Andere merken ja daar hebben de providers meer marge op dus de kortingen met abonnement kunnen hoger liggen. Zou zeggen moest u willen gaan voor een nieuwe Iphone 11 kan u die nu ook kopen maar natuurlijk kan u altijd eens wachten tot november en het dan nog eens bekijken . Maar zoals eerder aangehaald is die kans erg klein omdat de marge te klein is om daar een hogere korting op te geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sop
Rekruut scout

Maar als je al een koala abonnement hebt bij Orange kan je dan ook nog de i phone 11 goedkoper hebben als bestaande klant?

LaVacheQuiFlash
Gewaardeerd verkenner

Ja hoor...

Ik heb vorige maand de nieuwe iPhone 11 Pro gekocht met een korting van 100€, 1229€ ipv 1329€.

In de winkel betaalde ik 9€. Het overige bedrag werd zonder interesten gespreid over 2 jaar...

Leden met de meeste pluimen