annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe smartphone kiezen na 22 maanden vorig smartphone abonnement?

Topic gestart op: 17-01-20 19h36

Antwoorden: 2 antwoorden

Mia1
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe smartphone kiezen na 22 maanden vorig smartphone abonnement?

OPGELOST

Hey 🙂

Ik heb in maart 2018 mijn dolfijn abonnement + smartphone verlengd en hierbij dus ook een nieuw toestel ontvangen. Nu zijn we 22 maanden verder en vroeg ik mij af of ik terug een nieuw toestel kan krijgen tegen lage prijs (nog steeds met dolfijn abonnement, dus opnieuw verlenging). 

Klopt het dat je dan het restbedrag voor de vorige smartphone in een keer moet betalen? Volgens mijn afbetalingstabel moet ik vanaf 17/01/2020 nog 15,08 euro betalen voor de vorige smartphone. 

Kan ik nu al een nieuwe smartphone kiezen en het dolfijn abonnement verlengen + het resterende bedrag van de vorige smartphone afbetalen ?

Of is dit pas mogelijk na de volle 24 maanden ? 

Alvast bedankt 😊

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mia1  u kan uw abonnement gewoon verlengen en een nieuwe gsm kiezen. Het rest bedrag wordt verrekend op de volgende factuur dus geen probleem.Vanaf de 12e maand kan u een hoger of lager abonnement nemen als u dat wenst. Dus kies wat u graag wil hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Mia1  u kan uw abonnement gewoon verlengen en een nieuwe gsm kiezen. Het rest bedrag wordt verrekend op de volgende factuur dus geen probleem.Vanaf de 12e maand kan u een hoger of lager abonnement nemen als u dat wenst. Dus kies wat u graag wil hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mia1 

Ik had het niet beter kunnen formuleren dan mijn gewaardeerde collega. Slaap dus maar op uw twee oren en ga voor uw nieuwe foon. Veel plezier ermee 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen