annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online bestelling

Topic gestart op: 10-12-19 17h49

Antwoorden: 6 antwoorden

Sylleke
Gewaardeerd verkenner

Online bestelling

Ik had graag eens geweten hoe lang je normaal gezien moet wachten op je bestelling indien je online gekocht hebt? 
Op de website staat er dat de bestellingen vóór 19u gedaan zijn, de volgende dag bezorgd wordt....

Helaas is dit bij mij niet het geval dus had ik graag geweten of het klopt op de website of dat ik dit met een korreltje zout moet nemen....

Alvast hartelijke dank

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Ik had graag eens geweten hoe lang je normaal gezien moet wachten op je bestelling indien je online gekocht hebt? 
Op de website staat er dat de bestellingen vóór 19u gedaan zijn, de volgende dag bezorgd wordt....

Helaas is dit bij mij niet het geval dus had ik graag geweten of het klopt op de website of dat ik dit met een korreltje zout moet nemen....

Alvast hartelijke dank

Hallo @Sylleke,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylleke  de online bestelling is soms met een korreltje zout te nemen. Moest het echt vandaag besteld zijn voor 19 uur dan zal het morgen ook geleverd worden. Uitzondering op de regel is dat als men nieuwe gsm met abonnement besteld dan duurt het langer.

Het is ook afhankelijk van stock en van de Bpost zelf of deze op tijd leveren. Want het kan zijn dat u nu iets besteld en morgen bij u zou zijn kan het ook zijn dat er net iemand voor u was en hetzelfde besteld heeft en dus de laatste stuk heeft. In dat geval is de website niet direct up to date en kan het zijn dat u dus langer moet wachten.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sylleke
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Alvast bedankt om te reageren......

Ik heb gisterenochtend rond 8u besteld en bevestiging gehad via mail, mijn artikel is dus wel al betaald hé, wat dan indien de laatste stuk al weg is naar andere klant? Hoe gaat het dan in z’n werk om je geld terug te krijgen? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sylleke  goh denk dat het dan een lange weg wordt. de klantendienst bellen , naar een andere dienst bellen of misschien een dossier , dan wachten op reactie , en vervolgens de centen terug storten. Is het dan niet beter dat u wacht op voorraad? En misschien krijgt u morgen wel uw bestelde goederen. Heb ooit een femtocell besteld en duurde ook twee dagen maar vond dat geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen