annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange toestel enkel voor Orange klanten?

Topic gestart op: 04-10-19 10h58

Antwoorden: 5 antwoorden

Methoxy7
Aspirant verkenner

Orange toestel enkel voor Orange klanten?

Hoi,

Misschien een domme vraag, maar kan iedereen zomaar een Orange toestel kopen, of zijn deze zo ingesteld dat ze enkel werken met een Orange simkaart?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Methoxy7  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Lolmber
Aspirant verkenner

Beste, 

Je kan ook een gsm zonder abonnement kopen 

Surfer
Ervaren genezer

Dit is geen domme vraag; domme vragen bestaan niet bij Tribe.

Ik vrees dat de gsm toestellen, die ik zonet zag (niet allemaal), voor de Orange klanten zijn bedoelt. Er hangt meestal een abo (bijv. Arend van 40 euro) aanvast voor een aankoop van gsm toestel.

Ook bij andere toestellen, zoals een Flybox, hangt er een abo of een simkaart aanvast.

Ook bij andere operatoren, is dat meestal ook hetzelfde. Meestal is het de bedoeling om nieuwe klanten aan te trekken of dat bestaande klanten, een andere formule willen of juist een nieuwe toestel. Uiteraard ook met een sim of een andere abo formule.

0 pluimen
Methoxy7
Aspirant verkenner

Hoi,

Merci voor je antwoord.

Ik stelde deze vraag gewoon omdat ik zag dat er ook toestellen ook "zonder abo" verkocht worden.
Ik ben namelijk op zoek naar een specifiek toestel, en Orange is blijkbaar één van de weinigen die deze nog verkoopt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen