annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pas koala abonnement gekregen via klantendienst maar geen aanbod voor smartphone hierbij gekregen

Topic gestart op: 05-01-20 07h26

Antwoorden: 4 antwoorden

Jvranc4
Aspirant scout

Pas koala abonnement gekregen via klantendienst maar geen aanbod voor smartphone hierbij gekregen

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een telefoon gekregen om te vragen of ik wilde instappen op koala. Ik heb dit toen gedaan. Spijtig genoeg heb ik erna pas gezien dat daar ook een smartphone bijbesteld kan worden voor mooie prijs. Ik vond het spijtig dat ze me dit niet verteld hebben aan de telefoon. Ik zou graag alsnog een smartphone bij mijn koala abonnement krijgen. Hoe kan ik dat best aanpakken?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Em-jay
Aspirant verkenner

Bovendien is een smartphone-koala abonnement iets duurder dan een gewoon koala abonnement. 🙂 Dus je kunt alsnog veranderen. De 2 hangen los van elkaar.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Em-jay het is in totaal 10 euro verschil. Je betaald namelijk voor een Koala-smartphone 35 euro per maand. Ben mij ervan bewust dat dit een verschil kan maken voor veel mensen maar voor diegene die een goedkoop abonnement wil hebben is het een optie. Wetende dat het bij Proximus vele malen duurder is een abonnement met toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jvranc4  dat ze u een aanbod gedaan hebben om naar Koala te gaan heeft enkel te maken met een goede afstemming op uw verbruik met een beter passend tariefplan. Voor de rest is er geen verkoop aan de lijn van internet of tv of andere toestellen. 

Terug komend op uw vraag , u kan online nog altijd een mooi toestel kiezen naar uw keuze. U kan dat doen via uw klantezone. Log daar op in en bestel het toestel dat u graag wil hebben en de rest van de stappen kan u volgen. U krijgt vervolgens uw toestel thuis geleverd ook op zaterdag. Er dient natuurlijk wel iemand thuis thuis te zijn want binnen de twee werkdagen zou u uw toestel krijgen. 

U kan ook naar een shop gaan om het daar in orde te maken en dan heeft u direct uw toestel mee naar huis. Persoonlijk vind ik dat de beste en fijnste methode omdat ik dan direct mijn nieuwe toestel heb maar ieder zijn keus. 

Nog een kleine tip / advies : kijk regelmatig op uw klantezone. U kan daar veel info terug vinden over uw verbruik en dergelijke maar daar staat ook een aanbeveling in voor om uw tarief plan aan te passen of niet. Daar wordt bij gehouden of u een perfect of juist geen perfect tarief plan hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Jvranc4  dat ze u een aanbod gedaan hebben om naar Koala te gaan heeft enkel te maken met een goede afstemming op uw verbruik met een beter passend tariefplan. Voor de rest is er geen verkoop aan de lijn van internet of tv of andere toestellen. 

Terug komend op uw vraag , u kan online nog altijd een mooi toestel kiezen naar uw keuze. U kan dat doen via uw klantezone. Log daar op in en bestel het toestel dat u graag wil hebben en de rest van de stappen kan u volgen. U krijgt vervolgens uw toestel thuis geleverd ook op zaterdag. Er dient natuurlijk wel iemand thuis thuis te zijn want binnen de twee werkdagen zou u uw toestel krijgen. 

U kan ook naar een shop gaan om het daar in orde te maken en dan heeft u direct uw toestel mee naar huis. Persoonlijk vind ik dat de beste en fijnste methode omdat ik dan direct mijn nieuwe toestel heb maar ieder zijn keus. 

Nog een kleine tip / advies : kijk regelmatig op uw klantezone. U kan daar veel info terug vinden over uw verbruik en dergelijke maar daar staat ook een aanbeveling in voor om uw tarief plan aan te passen of niet. Daar wordt bij gehouden of u een perfect of juist geen perfect tarief plan hebt.

Ugh @patrick2 en @Em-jay,

Vergeet ook niet dat je smartphones kan combineren met de gewone Koala.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen