annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy A70

Topic gestart op: 06-02-20 00h11

Antwoorden: 4 antwoorden

Joy
Gewaardeerd verkenner

Samsung Galaxy A70

Helow  ik heb eens een vraag ik heb mijn Samsung Galaxy A70 amper 2 maanden.. En sinds een week.. 

Gaat mijn geluid automatisch aan en uit? 

Kan er mij aub iemand vertellen wat sit is of wat ik daar kan aan doen? Want de gsm lig snacht onder min kus of op mn nachtkastje maat als het geluid uitgaat gaat de gsm automatisch op stilstand dus ofwel kon ik wakker van mn kussen dat trilt ofwel van hey geluid dat hij maakt op mn nachtkastje.. ik heb de garantie papieren nog maar ik wou even hier informeren wat ik kan doen...

Hopelijk kan er mij iemand vertellen wat ik kan doen en moet ik hem niet binnen doen want zonder gsm zou ik onnozel komen .😉

 

Grtjz Joyce 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Helow  ik heb eens een vraag ik heb mijn Samsung Galaxy A70 amper 2 maanden.. En sinds een week.. 

Gaat mijn geluid automatisch aan en uit? 

Kan er mij aub iemand vertellen wat sit is of wat ik daar kan aan doen? Want de gsm lig snacht onder min kus of op mn nachtkastje maat als het geluid uitgaat gaat de gsm automatisch op stilstand dus ofwel kon ik wakker van mn kussen dat trilt ofwel van hey geluid dat hij maakt op mn nachtkastje.. ik heb de garantie papieren nog maar ik wou even hier informeren wat ik kan doen...

Hopelijk kan er mij iemand vertellen wat ik kan doen en moet ik hem niet binnen doen want zonder gsm zou ik onnozel komen .😉

 

Grtjz Joyce 

Ugh  @Joy,

Je kan ook langs een Orange shop gaan om te zien hoe ze je kunnen helpen, indien nodig sturen ze je toestel naar het herstellingcentrum.
Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joy  u kan altijd eens proberen uw toestel eens uit te zetten en terug aan te zetten. Moest dat niet helpen zet deze eens terug in de fabrieksinstellingen. Let wel op hiermee moet u de gsm wel geheel opnieuw instellen. Moest dat niet helpen kan je ook een hard reset doen ( beste eens googlen hoe te doen ). Als dat ook geen oplossing bied ja dan moet deze terug opgestuurd worden. Dan is er een fout in het toestel zelf en dat dient samsung op te lossen. De duur van reparatie is moeilijk te zeggen maar houd rekening met een 6 tal weken.Moest je dat niet willen omdat je niet zonder gsm kan ja dan is er geen echte oplossing. U kan altijd wel vragen of er een mogelijkheid is voor een leen toestel maar of dat het ook gebeurd weet ik niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

eer je er iets aan doet maak eerst een goede back- up.

Zijn je instellingen niet verandert van de geluidsinstellingen?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joy 

Heb je dit probleem al kunnen oplossen of is het nog steeds een bron van ergernis?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen