annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart actief wanneer heb je u toestel

Topic gestart op: 25-11-19 10h52

Antwoorden: 3 antwoorden

Gwennie031095
Gewaardeerd verkenner

Simkaart actief wanneer heb je u toestel

OPGELOST

Hallo vandaag is mijn dimkaart actief gegaan wanneer mag ik mijn toestel ontvangen

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie031095  afhankelijk van wanneeru het het toestel betseld heeft en of er ook voorrad was. Normaal gezien erop tellen 2 werkdagen. Dus morgen gaat u denk ik uw toestel ontvangen , ten laatste woensdag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo vandaag is mijn dimkaart actief gegaan wanneer mag ik mijn toestel ontvangen

Hallo @Gwennie031095,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gwennie031095 

We zijn intussen twee maanden verder, ik hoop dat je uw toestel intussen al lang hebt ...

Het is altijd fijn als een Triber hier een post plaatst om iedereen op de hoogte te brengen dat zijn probleem opgelost is en hoe het opgelost werd. Die informatie kan nuttig zijn voor vele anderen in dezelfde situatie.

Thx

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie031095  afhankelijk van wanneeru het het toestel betseld heeft en of er ook voorrad was. Normaal gezien erop tellen 2 werkdagen. Dus morgen gaat u denk ik uw toestel ontvangen , ten laatste woensdag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen