Toestellen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Simkaart niet ontvangen

OPGELOST

hallo,

ik heb een simkaart besteld met een smartphone 

nu zou deze kaart geleverd worden binnen de 2 werkdagen ik heb nog steeds niets ontvangen ? wat nu

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Veteraan sjamaan

Re: sim kaart

Gregorygvl,

Bel even naar de klantendienst om te vragen hoe ver het staat met uw levering van simkaart en eventueel uw nieuwe gsm. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Simkaart niet ontvangen

300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan

0 pluimen
Highlighted
Veteraan sjamaan

@SierraLeona  Waar en aan wie is die 1 euro gestort ? Vermoedelijk aan Orange om te bewijzen dat u wel degelijk een klant bent en de levering kan en wil betalen. Maar voor de rest zou ik het bestelnummer bijhouden want denk dat de klantendienst deze tevens ook heeft. 

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan

Ugh @SierraLeona,

Totem heeft jammer genoeg de nodige instrumenten niet ter beschikking om je te helpen :s
Wat wel mogelijk is, is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je dossier kunnen controleren.

Totem's zonnegroeten !
Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen