annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone + bestaand abonnement voorwaarden

Topic gestart op: 15-09-19 15h55

Antwoorden: 13 antwoorden

Kevinb
Aspirant verkenner

Smartphone + bestaand abonnement voorwaarden

OPGELOST

Beste

Ik ben sinds vorige maand veranderd van Dolfijn naar Koala, helaas begint mijn smartphone wat ouderdomsverschijnselen te vertonen. Ik hoorde dat er binnenkort (november) nieuwe acties komen voor abonemmenten met smartphones. Is het als jarenlange orange klant mogelijk om dan te kiezen voor eenzelfde Koala abonnement met een nieuwe smartphone aan kortingtarief?

 

alvast bedankt

 

mvg

Kevin

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kevinb 

OK, ik had niet op de website gekeken en heb dus de verkeerde formule uitgelegd. Hetgeen ik beschreef is bvb wel geldig voor een Iphone 7 32 GB.

In uw geval is het een andere zaak. Hier krijg je een korting op de prijs, maar je moet de aldus bekomen prijs wel in één keer betalen bij de aankoop (en dus inderdaad met een gewoon abo, dus geen smartphone abo). En je moet uw abo minstens een jaar behouden. Indien je dat niet doet moet je de verkregen korting (gedeeltelijk) terugbetalen, in verhouding met het aantal maanden dat je het abo had. Hoe langer je het abo houdt, hoe minder je moet terugbetalen. Na een jaar moet je niets meer terugbetalen indien je uw abo stopzet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kevinb 

Wanneer je een smartphone met korting wil aankopen gekoppeld aan een abo, dan moet je een smartphone abo ( dus bvb Koala Smartphone) nemen en dat gedurende 24 maanden ook behouden. Een smartphone abo is een stuk duurder dan zijn gewone tegenhanger omdat je er gedeeltelijk je nieuwe smartphone mee betaalt. Je krijgt wel iets meer data per maand om down te loaden.

Bij voortijdige opzegging dien je het restsaldo ineens te betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kevinb
Aspirant verkenner

@Cdt24801 

Dank voor je reactie. Als ik op de website kijk voor vb een iphone xr 128 gb is dit 20 euro per maand + 819,99 voor de smartphone met een verbintenis van 12 maanden. Dit is dezelfde prijs als een gewoon koala abonnement volgens mij. Ook over het extra data wordt niets vermeld op de site. Kan dit kloppen of hoe zit dit juist?

 

Alvast bedankt. 

 

Mvg

Kevin

patrick2
Wijze
Wijze

@Kevinb  als u de Koala neemt met de iphone xr 128 GB betaald u eenmalig 819 euro en de 100 euro korting die u krijgt betaald u maandelijks terug aan Orange gedeeld over 12 maanden. Hoe hoger het abonnement des te meer korting krjgt u voor de afbetaling. U krijgt niet meer data als met een gewoon koala abonnement enkel als u een abonnment hoger neemt dus bijvoorbeeld cheetah dan heeft u 5 GB data. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

waarom een smartphone kopen van meer dan 800€ ? terwijl ene van een 350€ evengoed is !!!! 

Leden met de meeste pluimen