annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerd geleverde toestel - Gemiste promoties

Topic gestart op: 03-01-19 09h51

Antwoorden: 5 antwoorden

ronko
Gewaardeerd verkenner

Verkeerd geleverde toestel - Gemiste promoties

OPGELOST

Beste,

Ik hoop dat u even dit wil lezen?

Als sinds 17 december heb ik een verkeerd geleverde smartphone terug gestuurd naar Orange wat ook op 18/12 is bevestigd door u klantendienst.

Deze werd online aangekocht met een koala van 24 maand.

Al 2 weken bel ik bijna dagelijks naar uw klantendienst maar word steeds afgescheept met bijvoorbeeld er word u een toestel toegestuurd of men belt u terug binnen de 48 u of u dossier is in behandeling.

Ik ben ook al 2 keer naar de winkel geweest van Orange (Mortsel), de mensen bellen hier dan ook voor, maar ook zonder resultaat

We nu al 14dagen verder en zeker 20 gespreken, maar nog steeds geen toestel maar wel abonnement betalen en 150euro verloren aan voordelen!

Dit is niet meer uit te drukken in woorden wat ik daar van vind, een grote schande en veel meer.

Ik heb in totaal 4 abonnementen bij u en ik had nooit verwacht dat ik zulke praktijken moet meemaken.

Ik kan u zeg ik heb er genoeg van en voel me machteloos, daarom stuur ik u en vele collega’s (kader leden) van u deze brief via LinkedIn.

Als ik zo nog geen respons krijg zal ik ook mailen naar de medialaan, testaankoop, facebook enz.

En zal dit elke dag doen tot u eindelijk het oplost.

Ik wil u niet bedreigen maar dit gaat erover.

m.v.g.

De Decker Ronny

 Klantnummer: 1.6010324

staat nu al op facebook en twitter

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

 

Ik hoop dat u even dit wil lezen?

Als sinds 17 december heb ik een verkeerd geleverde smartphone terug gestuurd naar Orange wat ook op 18/12 is bevestigd door u klantendienst.

Deze werd online aangekocht met een koala van 24 maand.

Al 2 weken bel ik bijna dagelijks naar uw klantendienst maar word steeds afgescheept met bijvoorbeeld er word u een toestel toegestuurd of men belt u terug binnen de 48 u of u dossier is in behandeling.

Ik ben ook al 2 keer naar de winkel geweest van Orange (Mortsel), de mensen bellen hier dan ook voor, maar ook zonder resultaat

We nu al 14dagen verder en zeker 20 gespreken, maar nog steeds geen toestel maar wel abonnement betalen en 150euro verloren aan voordelen!

Dit is niet meer uit te drukken in woorden wat ik daar van vind, een grote schande en veel meer.

Ik heb in totaal 4 abonnementen bij u en ik had nooit verwacht dat ik zulke praktijken moet meemaken.

Ik kan u zeg ik heb er genoeg van en voel me machteloos, daarom stuur ik u en vele collega’s (kader leden) van u deze brief via LinkedIn.

Als ik zo nog geen respons krijg zal ik ook mailen naar de medialaan, testaankoop, facebook enz.

En zal dit elke dag doen tot u eindelijk het oplost.

Ik wil u niet bedreigen maar dit gaat erover.

m.v.g.

De Decker Ronny

 Klantnummer: 1.6010324

staat nu al op facebook en twitter

 

Ugh @ronko,

 

Ik snap dat het wachten frustrerend kan zijn. We danken je alvast voor je geduld!

 

Je dossier is inmiddels succesvol behandeld. Ook werd een oplossing gevonden voor je gemiste voordelen. Hiervoor werd je ingelicht door onze Orange-stamleden (via telefoon en Facebook).

 

Laat zeker een rookseintje achter, indien we je verder kunnen helpen!

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

Totems Saluut

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronko

Toen ik dit las had ik net hetzelfde gevoel als Patrick. Ik begrijp u volledig en zou ook in een enorm slechte bui zijn, maar om daarom dit vijf keer in een nieuw topic te zetten ... Gefrustreerde smiley

En zoals Patrick ook al aangaf, wij Tribers gaan daar niks aan kunnen doen. Ik ga hier dan ook niet vijf keer op antwoorden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen