annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Vervanging scherm Orange dive73?

Topic gestart op: 27-12-18 21h48

Antwoorden: 12 antwoorden

Jos
Gewaardeerd verkenner

Vervanging scherm Orange dive73?

Het is zover.. Men petekind heeft haar dive73 laten kennismaken met de tegels 😁.. Iemand een idee of ik zo'n scherm (al dan niet met of zonder lcd) ergens kan kopen?

Het vervangen is geen probleem ..daar zijn we vrij goed in πŸ˜‰

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Jos
Gewaardeerd verkenner

Bedankt aan allen voor de goede wil

Weet nog niet wat ik ga doen maar we vinde het wel πŸ‘

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jos

Het is en blijft een vervelende situatie hΓ©, zo een glasbreuk ...

Daarom dat ikzelf (en ik push de kids ook om het te doen) steeds onmiddellijk na aankoop van een foon ook zo een pantserglas (tempered glass) aanschaf en monteer. Als er dan een ongelukje gebeurt is dat glas van een paar eurootjes kapot, ge trekt het eraf en een nieuw erop.

Maar dat is voor u nu natuurlijk vijgen na pasen, kweetet ... maar ineens ook een tip voor na de herstelling Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het is zover.. Men petekind heeft haar dive73 laten kennismaken met de tegels 😁.. Iemand een idee of ik zo'n scherm (al dan niet met of zonder lcd) ergens kan kopen?

Het vervangen is geen probleem ..daar zijn we vrij goed in πŸ˜‰

Ugh @Jos,

 

Ow niet zo fijn voor je petekind. Maar ach, scherven brengen geluk ;-)!

Je kan best in één van onze Orange-shops binnenspringen. De Orange-stamleden kunnen je er helpen met de Orange Dive 73;-)

 

Zing met alle stemmen van de berg

βœ‹ Totems Saluut βœ‹

Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  welke oplossing kunnen ze voor dit probleem bieden in de shop, gratis/goedkope herstelling of vervanging ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen