annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzekering

Topic gestart op: 18-11-19 14h33

Antwoorden: 8 antwoorden

JasperA
Gewaardeerd verkenner

Verzekering

Ik heb GSM met abonnement incl. verzekering bij Orange. (SPB weliswaar) Nu is mijn GSM gestolen. Alles is in orde van papieren enz. Zij zouden mij een nieuw toestel opsturen, maar ik wacht nog steeds hierop. De klantendienst van dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken. Ik weet dat dit een extern bedrijf is, maar vermits ik dit aan Orange betaal via mijn maandelijkse factuur, vind ik dat Orange hier ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Kan u mij op de hoogte houden aub?

 

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb GSM met abonnement incl. verzekering bij Orange. (SPB weliswaar) Nu is mijn GSM gestolen. Alles is in orde van papieren enz. Zij zouden mij een nieuw toestel opsturen, maar ik wacht nog steeds hierop. De klantendienst van dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken. Ik weet dat dit een extern bedrijf is, maar vermits ik dit aan Orange betaal via mijn maandelijkse factuur, vind ik dat Orange hier ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Kan u mij op de hoogte houden aub?

 

Met vriendelijke groeten

Hallo @JasperA,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Victor12
Aspirant verkenner

Danku heel handig

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Victor12  schreef:

Danku heel handig


Da's graag gedaan Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JasperA 

Dat zouden wij graag willen doen voor u hoor, maar helaas kunnen wij dat niet. Dit forum is namelijk voor en door gebruikers.

Wij zijn dus allemaal, net als jij, gewone klanten en geen Orange medewerkers.

De moderator en Community Manager zijn dat uiteraard wel, maar hun taak is het om het forum in goede banen te leiden. Zij vervangen geenszins de klantendienst.

Hoe graag dt sommigen dat ook zouden willen, het is niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen