annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voice mail

Topic gestart op: 18-10-19 17h08

Antwoorden: 4 antwoorden

Rudigoossens
Aspirant verkenner

Voice mail

Heb via een app een voicemail willen installeren , ben niet tevreden hierover en wil hem terug verwijderen ! Dit lukt mij niet , kan niet terug naar de originele voicemail van vroeger !

iemand enig idee ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Rudigoossens  en als u de gsm reset naar de fabrieksinstellingen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rudigoossens
Aspirant verkenner

Beste , 

als ik een reset doe , ben ik dan de rest van al mijn gegevens kwijt of niet ? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rudigoossens  alles wat erop de gsm staat aan apps gaan eraf dus u heeft dan de gsm zoals uit de winkel. Maar tegenwoordig heeft apple of android een bibliotheek waarin de apps staan die u ooit gebruikt heeft dus kwestie er nieuw op zetten. Bank apps moeten wel weer opnieuw ingesteld worden. Foto's slaat u best in de cloud op en niet op de gsm of eventueel op een extra opslag kaartje. telefoonnummers heb ik ook in de cloud staan dus dat zou ook een oplossing zijn maar kunnen ook op de simkaart komen. op die manier bent u eigenlijk niks kwijt maar neemt het ff wat tijd in beslag om alles terug erop te zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

In mijn geval heb ik Orange een berichtje gestuurd op Facebook om mijn voicemail in mijn geval volledig uit te schakelen , en met succes , dus ik raad u aan spreek Orange eens aan via Facebook & Twitter.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen