annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt mijn smartphone met abonnement geleverd?

Topic gestart op: 11-12-18 13h24

Antwoorden: 5 antwoorden

Samiraa
Aspirant verkenner

Wanneer wordt mijn smartphone met abonnement geleverd?

Ik heb vorige vrijdag via orange (facebook) een nieuw abonnement genomen met smartphone bij. Die zou begin volgende week geleverd worden. We zijn nu dinsdag en ik heb daar niks meer van gehoord? Geen sms, geen mail? Word ik hier nog over verwittigd of hoe gaat dit in zijn werk?

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Stephanie
Gewaardeerd verkenner

Hier hetzelfde aan de hand van vorige vrijdag aan het wachten op mijn simkaart 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Samiraa als u een nieuw abonnement met gsm bsteld gaat u een afspraak gemaakt moeten hebben voor levering van de nieuwe gsm. Zolang dit niet gebeurd is krijgt u ook geen bvestiging. U krijgt ook een bevestiging van de door u aangekocht abonnement , dus een email. In de email staat wat u krijgt tegen welke prijs met welk nummer en wat er inbegrepen zit in uw abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Samiraa
Aspirant verkenner

Ik heb geen afspraak gemaakt? Maar zodra ik dit had gepost kreeg ik een mail dat ze mijn bestelling aan het klaarzetten zijn en dat er nog een mail volgt met track en trace

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Samiraa,

 

Na de validatie van je offerte, krijg je een track & trace code van bpost  in je mailbox. Controleer telkens ook je spaminbox voor de zekerheid.

 

Mag ik weten van welk toestel je nu trotse eigenaar bent? :- )

 

@Stephanie; heb jij je simkaart intussen ontvangen? Aarzel zeker niet om de hulp in te schakelen van de Orange-stamleden via de sociale kanalen bijvoorbeeld (Facebook & Twitter).

 

Wij zijn allemaal verbonden in een nooit eindigende cirkel

Totems Saluut

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen