annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi Redmi note 7 micro SD card formatteren naar intern geheugen

Topic gestart op: 17-10-19 14h19

Antwoorden: 9 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Xiaomi Redmi note 7 micro SD card formatteren naar intern geheugen

Bij mijn Xiaomi Redmi Note 7 wil ik geheugen bijsteken een micro SD kaart 128 gb. Deze kan wel worden geformatteerd maar kan er geen intern geheugen van maken wat op deze smartphone een vereiste is om toch app.'s over te zetten (Xiaomi laat het niet toe). Dus gewoon naar een geformatteerde kaart kan je geen app's overzetten op deze smartphone. Kent er iemand hoe je dit alternatief kunt oplossen.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Movieman
Aspirant genezer

O ja de micro SD kaart is niet gelocked.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman 

Ben je hier  misschien iets mee?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@Cdt24801  zoals beloofd een update heb er een lege micro SD kaart voor gebruikt, uw link formatteren met Windows lukt best maar omzetten zodat het ook intern geheugen lijkt niet. Zal verder moeten zoeken in elk geval weet ik nu hoe te formatteren met behoud van de gegevens een mens is nooit te oud om te leren bedankt 👍.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

@Cdt24801  zoals beloofd een update heb er een lege micro SD kaart voor gebruikt, uw link formatteren met Windows lukt best maar omzetten zodat het ook intern geheugen lijkt niet. Zal verder moeten zoeken in elk geval weet ik nu hoe te formatteren met behoud van de gegevens een mens is nooit te oud om te leren bedankt 👍.


Da's graag gedaan hé Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Cdt2480

Zal eens proberen of het hier mee gaat, de micro SD kaart formatteren is geen probleem op de Xiaomi Redmi Note 7. Enkel om app.'s te kunnen overzetten naar de micro SD kaart moet die ook herkend worden als intern geheugen niet als SD kaart. Bestanden, foto's, muziek en video's is geen probleem dit gaat. Het gaat er mij om het systeem te misleiden en bij sommige smartphones gaat dit wel enige nadeel kan je achteraf geen bestanden meer overzetten of uploaden via de laptop of pc zoals ik heb begrepen. De link die je stuurde lijkt me wel wat, ga dit zeker proberen hou je op de hoogte.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen