annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aanschaf nieuwe iPhone met bestaand Koala abonnement

Topic gestart op: 21-03-20 11h44

Antwoorden: 2 antwoorden

Luc3
Gewaardeerd verkenner

aanschaf nieuwe iPhone met bestaand Koala abonnement

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.

Labels (4)
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Luc3  schreef:

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.


Leg dat eens uit? Hoezo tweemaal ? Wat houd u tegen om "GO Plus" te gaan? Is net hetzelfde als Koala, behalve dat ge 5GB per maand hebt ipv 4 GB en kost ook krak hetzelfde, € 20.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben een aantal jaar klant bij Orange met een Koala abonnement en was van plan een iPhone aan te schaffen aan de gunstvoorwaarden, na telefonisch contact blijkt dit enkel mogelijk als ik een nieuw(minder gunstig) abonnement neem, Koala biedt 2 maal 4 GB, meer dan genoeg voor mij, discriminatie van trouwe klanten die maandelijks correct hun factuur betalen. Mijn achting voor Orange heeft een zware deuk gekregen.

Ugh @Luc3,

Als je een Go Intense of een Go Unlimited neemt in combinatie met je LOVE-pakket, geniet je van je multiproductenvoordeel van 9€. Je kan ook elke abonnement van je keuze combineren met een iPhone.

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen