annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eSIM bij Orange

Topic gestart op: 12-09-18 21h18

Antwoorden: 66 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

eSIM bij Orange

Nu met de voorstelling van de nieuwe iPhone Xs die DUAL SIM gaat ondersteunen, maar enkel via eSIM...

Is er bij Orange al zicht op eventuele ondersteuningen van eSIM?

Alvast bedankt!

Manu

Labels (2)
66 ANTWOORDEN 66
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bennoid

Wat ik vroeger deed was mijn diensttelefoon doorgeschakeld naar mijn eigen foon waardoor ik enkel mijn eigen foon moest bijhebben.

Enige nadeel, als je zelf een dienstgesprek wil aangaan en je bent niet thuis moet je uw eigen foon gebruiken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bennoid
Gewaardeerd verkenner

Sms en telefoon doorschakelen? En dan mag ik dit steeds uitschakelen na de werkuren en terug inschakelen begin van de dag wil ik enige vrije tijd behouden? En moet ik naar een betalende servicedesk bellen met mijn persoonlijk abonnement terwijl dit voorzien is voor mij van mijn werk? Ondertussen als ik dan wil terugbellen of gewoon bellen heeft men mijn persoonlijk nummer (en nee, geen geheim nummer, ik neem dat zelf niet eens op). Zo kan ik evengoed enkel een werktelefoon hebben met 1 nummer.

Nee dit moet gescheiden voor mij en dat wilt zeggen ofwel 2 toestellen ofwel dualsim. En als er een provider mij die mogelijkheid voor esim geeft kan ik mijn oude iPhone gewoon verkopen en zit ik snus met 1 toestel.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bennoid

Je MOET helemaal niets van mij. Ik heb enkel, als suggestie, medegedeeld hoe ik een gelijkaardige situatie vroeger opgelost heb, met vermelding van de nadelen ervan.

Wat je ermee doet, daar ben je volledig vrij in Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yourt
Ervaren verkenner

En bij deze zijn we alweer een maandje verder bijna. Apple Pay zo goed als aangekondigd... da's dan toch al iets. Al is er srpake van exclusiviteit bij BNP voor een zekere periode.

Nog amper 3 weken tot eindejaarspremies, koopjesjacht feestdagen,... en op deze manier agan ze de tegenvallende verkoop van Watch 4 en de nieuwe iPads en iPhones (allemaal - al dan niet exclusief - met eSIM) niet aanzwengelen. En ook de bijhorende abonnees niet binnenhalen.

Bolkje
Gewaardeerd verkenner

Apple Pay is nu een feit. Was gelukkig al klant bij BNP, dus dat werkt (nu nog de winkelier die het accepteerd). Echter het onderdwerp is esim. Nog steeds geen nieuws. Wordt die 2 telefoons nu echt wel beu. Het zou allemaal zo mooi kunnen zijn....

Leden met de meeste pluimen