annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eSIM bij Orange

Topic gestart op: 12-09-18 21h18

Antwoorden: 66 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

eSIM bij Orange

Nu met de voorstelling van de nieuwe iPhone Xs die DUAL SIM gaat ondersteunen, maar enkel via eSIM...

Is er bij Orange al zicht op eventuele ondersteuningen van eSIM?

Alvast bedankt!

Manu

Labels (2)
66 ANTWOORDEN 66
Yourt
Ervaren verkenner

Kijk wat je dan krijgt. Gaat met e-SIM net hetzelfde zijn. Ik snap het niet.

 

Schermafbeelding 2019-01-21 om 23.02.58.png

0 pluimen
Yourt
Ervaren verkenner

Nu wordt het echt wel tijd voor eSIM:

eSIMnu.JPG.png

0 pluimen
Yourt
Ervaren verkenner

Het wordt nog beter nu: de iPad Pro 11" en 12,9" (3de gen) hebben alleen nog eSIM.

Gedaan dus met het gebruik van de nanosim waarbij de eSIM een nutteloze feature is;

Wie gaat eerst? Officiëel vind je geen BE providers via gewone lijst.

Maar via iPad Pro pagina kom je wel op een lijst waar Orange, Proximus en Telenet vermeld zijn.

Het moment van de waarheid dus. Ik zit met mijn Orange in prepaid wachtzone, maar heb TV bij Telenet.

Van Proximus ben ik geen grote fan... maar de eerste die iPad Pro-iPhone-Watch combo abo kan aanbieden, en al minstens een eSIM ondersteuning, die maakt serieuze kans op een nieuwe klant met abo. 🙂

Jeroewn
Leidende verkenner

Ik twijfel er niet aan dat de esim er zeer spoedig aan zal komen bij alle drie de providers. Zeker nu apple zeer hard aan de kar trekt van de esim. Maar laat je werkelijk je keuze van provider afhangen aan wie het eerste deze esim aan zal bieden? Ik zou toch nog een hoop andere zaken in overweging nemen.

Persoonlijk werk ik gewoon altijd via de hotspot van mijn iphone, alweer 100€ uitgespaard op de ipad dan, werkt even vlot.

Bennoid
Gewaardeerd verkenner

Ja ik laat zeker mijn providor hier van afhangen. Ik loop nu met 2 smartphones voor werk en privé. Aangezien deze ook steeds groter worden is dit gewoon een last. De eerste providor die ervoor kan zorgen dat ik enkel met mijne XR moet rondlopen, die heeft een klant erbij, met alle andere dingen waar mijn Love pakket nu voor zorgt.

Leden met de meeste pluimen