annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eSIM bij Orange

Topic gestart op: 12-09-18 21h18

Antwoorden: 66 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

eSIM bij Orange

Nu met de voorstelling van de nieuwe iPhone Xs die DUAL SIM gaat ondersteunen, maar enkel via eSIM...

Is er bij Orange al zicht op eventuele ondersteuningen van eSIM?

Alvast bedankt!

Manu

Labels (2)
66 ANTWOORDEN 66
Bolkje
Gewaardeerd verkenner

Het is dat er nog geen andere aanbieder is van e-sim in België, anders was ik allang van provider gewisseld.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bolkje  schreef:

Het is dat er nog geen andere aanbieder is van e-sim in België, anders was ik allang van provider gewisseld.


Ik denk dat dit juist één van de factoren is: ze gaan het allemaal samen doen of niet. Juist om een massale overstap van klanten tegen te gaan. En vermist je niet met een buitenlandse operator in zee kan/mag gaan zitten ze safe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

sinds mijn aanschaf van mijn nieuwe iPhone 11 Pro gebruik ik een fysische Belgische Orange simkaart voor mijn mobiel nummer in Belgie en mijn e-sim voor mijn Spaanse Orange mobiel nummer. Heel handig. De procedure om te activeren was heel makkelijk. Ik heb ook mijn Apple Watch S5 met 4G geactiveerd bij Orange Spanje, en het werkt echt perfect. Helaas ondersteunt de Apple Watch geen roaming, dus eenmaal in Belgie geen 4G voor Apple Watch, beetje raar, want roaming zou geen beperking mogen hebben. Het is echt handig om bereikbaar te zijn op je Apple Watch zonder iPhone. Tijdens een wandeling, jogging, enzovoorts. Nu hopen dat Orange Belgie deze e-sim eindelijk gaat aanbieden, het wordt echt zielig dat wij het hier nog niet hebben..... echt beschamend is het.

alvdn
Gewaardeerd verkenner


@Cdt24801  schreef:

Zou het niet kunnen dat het niet aan de provider als dusdanig ligt maar wel aan het feit dat het in BE is?


Da kan gewoon niet!

BE kan wel de ondersteuning van de eSim forceren net zoals de FCC (het amerikaanse BIPT) de nieuwe T Mobile forceerde om alleen eSim te gebruiken na de fusie met Sprint.

0 pluimen
houttbe
Ervaren verkenner

Inderdaad vrij duur en niet nuttig voor reizen binnen EU. 

Maar kan enkel voor data, geen spraak. En niet voorzien voor Apple Watch.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen