Toestellen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: eSIM bij Orange

@Bennoid  schreef:

Wettelijk kan het ook.

Dan hebben ze ofwel met elkaar afgesproken of ze beloeren elkaar om te zien wie wat wanneer doet en hoe de klanten erop reageren, welke respons er is. Om dan te beslissen of de kool het sop wel waard is.

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Niet vergeten dat de eSim het provider-hoppen enorm vergemakkelijkt en dat hebben ze niet graag ....

Bennoid
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801  schreef:

@Bennoid  schreef:

Wettelijk kan het ook.

Dan hebben ze ofwel met elkaar afgesproken of ze beloeren elkaar om te zien wie wat wanneer doet en hoe de klanten erop reageren, welke respons er is. Om dan te beslissen of de kool het sop wel waard is.

Je ziet in het filmpje dat ik hiervoor heb gepost dat dit zowat de meest gestelde vraag was toen de CEO en CTO die Q&A deden....dus ze weten dat er grote vraag naar is. Maar naast Orange heeft geen enkele provider interesse getoond om esim te onderzoeken en zitten ze dus op hun gemak in de stoel.

De Apple Watch 3 had voor het eerst esim zodat deze alleenstaand kan werken, over 2 weken komt de Apple Watch 5 uit en het is dus al 2 jaar geleden. Wij zijn ondertussen 1 van de enige landen dat nog niet met de LTE versie van de Watch kan werken.... en wij zijn dan zogezegd het centrum van de EU.

houttbe
Ervaren verkenner

Zucht... nog altijd niets. Orange België wakker worden aub!

0 pluimen
Bolkje
Aspirant verkenner

Het is dat er nog geen andere aanbieder is van e-sim in België, anders was ik allang van provider gewisseld.

0 pluimen
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@Bolkje  schreef:

Het is dat er nog geen andere aanbieder is van e-sim in België, anders was ik allang van provider gewisseld.

Ik denk dat dit juist één van de factoren is: ze gaan het allemaal samen doen of niet. Juist om een massale overstap van klanten tegen te gaan. En vermist je niet met een buitenlandse operator in zee kan/mag gaan zitten ze safe.

Marco
Aspirant verkenner

sinds mijn aanschaf van mijn nieuwe iPhone 11 Pro gebruik ik een fysische Belgische Orange simkaart voor mijn mobiel nummer in Belgie en mijn e-sim voor mijn Spaanse Orange mobiel nummer. Heel handig. De procedure om te activeren was heel makkelijk. Ik heb ook mijn Apple Watch S5 met 4G geactiveerd bij Orange Spanje, en het werkt echt perfect. Helaas ondersteunt de Apple Watch geen roaming, dus eenmaal in Belgie geen 4G voor Apple Watch, beetje raar, want roaming zou geen beperking mogen hebben. Het is echt handig om bereikbaar te zijn op je Apple Watch zonder iPhone. Tijdens een wandeling, jogging, enzovoorts. Nu hopen dat Orange Belgie deze e-sim eindelijk gaat aanbieden, het wordt echt zielig dat wij het hier nog niet hebben..... echt beschamend is het.

Leden met de meeste pluimen